Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Aha :face_with_hand_over_mouth:

1 Like

Reddende engel den tulleavisa der altså.

:person_fencing:

1 Like

Feilmerket avisartikkel bak betalingsmur driver SoftOx aksjen til bunns!

2 Likes

Der ringte jeg e24. Håper flere har mulighet :slight_smile: 22 86 40 25

8 Likes

Dette er det eneste av patentene deres som foreløpig er godkjent. Alle de andre er “pending”. Men det er helt vanlig at ting tar tid med patenter, og oppfinnelsen er beskyttet fra det tidspunktet søknaden er sendt inn. De andre patentene (som er publisert) finner man her:

https://patentscope.wipo.int/search/en/result.jsf?_vid=P20-K8SW7W-10542

3 Likes

Denne var ny!

https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=US215306237&tab=PCTDESCRIPTION&_cid=P20-K8SW7W-10542-1

“anti-microbial compositions that include an aqueous solution of hypochlorous acid encapsulated in a nanoparticle

“Compositions of the invention release hypochlorous acid gradually over time. Therefore, surfaces coated with such compositions maintain their anti-microbial properties long after initial application of the composition to the surface.”

Dette er et produkt de ikke har snakket om ennå. En slags coating for å bevare sterilitet på objekter/instrumenter etter f.eks. autoklavering.

Nei, dette blir et mer og mer spennede selskap!

11 Likes

Tack för svar. Jag är helt obruklig i det medicin/kemi-tekniska. Bättre på att fånga news på kors och tvärs.

2 Likes

Korona viruset har vist verden at det er viktig med å rengjøre seg når man kommer hjem. Derfor vil folk ikke slutte med det selv om Korona viruset forsvinner. Tror at SoftOx vil gjøre gode penger på folks vaner. For ordens skyld så har jeg ingen aksjer i selskapet. Ønsker dere alle lykke til.

3 Likes

Det er godt mulig, men må bare understreke softox er så uendelig mye mer en denne alkoholfrie antibacen. Virker som 90% av dem som skriver på ulike fora, kun tror softox handler om alkoholfri antibac :frowning:

3 Likes

Ta denne :hammer:på HO som tilsynelatende skal ha greie på ting, er jo kliss naken når det gjelder å være oppdatert på softox. Antibac ditt og antibac datt, og ingenting annet., men sterke meninger det skal de ha.

2 Likes

Tror absolut inte alla har förstått att detta är mer alkoholfri antibac. Men tipper det kommer bli en ögon öppnare. Nu får vi nöja oss med det då det är extremt stort. Och marknaden enorm. Timing är så sjuk extrem.

AVA för ex har väl ökat med typ 10 ägare senaste veckan ! :innocent:

2 Likes

Jeg vet at de har flere produkter, men jeg og de andre i gata vil kjøpe alkoholfri antibac på Coop, Prix og REMA ETTUSEN :+1: produsert av SoftOx. Det var det jeg skrev om, og at de vil tjene store penger på produktet.

Det var bare en oppmuntring til dere fra en som ALDRI baisser selskaper som jeg ikke har aksjer i. Har stor tro på SoftOx.

En ting til. Hvorfor gror ikke enkelte sår? Kan det være noe som SoftOx kan gjøre noe med, og ikke minst, kan de være en trussel mot Biotek Pharmacom? Bare en tanke som slo meg, og ikke noe annet.

3 Likes

@Snoeffelen har inte du lite nytt att jobba med här.

Driver å leser litt på forumet til finansavisen. Er mange meninger rundt Softox…
Hva tenker dere om mcap til Softox i fremtiden? Har Softox kun begynt og vil bli et stort firma med stadig større markedsandeler eller vil det kun være et blaff under koronakrisen?

1 Like

Her går det i full fart for Softox

7 Likes

Vanskelig å si noe om markedsverdien, for det blir bare spekulasjoner, men en ting er 100 % sikkert og det er at softox ikke bare blir et blaff under corona, med forutsetning om at produktene de kommer med er så overlegne andre produkter slik selskapet påstår.

4 Likes

Ser ut som de benytter ganske store flasker til produksjonen der nå da? Hvis det bildet er de SoftOx bruker, så ser vel de ut som 1L? Innspill?

1 Like

Det kan like gjerne være et “arkiv” bilde fra produksjonen. Det ser ut som 1L.

Likte dette avsnittet:

Første leveranse gikk ut tidlig denne uken, og det skal produseres for fullt framover.

– Førstkommende tirsdag har vi en ny større leveranse, så dette er både krevende og travelt, sier Hjulstad. Denne leveransen går til Antibac og den vil bli distribuert videre derfra.

2 Likes

Jeg tenkte akkurat det samme! Ihvertfall ikke 250 ml, med mindre produksjonslinja er mikroskopisk

1 Like