Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Hadde vært interessant å vite produksjonstalla, er det ikke noen som kjenner noen som kan få tak i disse da :)?

1 Like

1L flasker gir mening siden de første kundene garantert er helsekunder, og de handler 500ml-1l flasker.

2 Likes

Er det ikke naturlig å tenke at det er disse flaskene som brukes nå fra det eksterne tapperiet?

1 Like

Softox har selv uttalt at de ønsker å produsere mest mulig volum, altså i større flasker, men at de i perioder kan tenkes å produsere også i mindre flasker for å avhjelpe antibac og den løpende etterspørselen.

2 Likes

Evig fascinerende at man velger å investere i et selskap uten å ha lest seg opp på det mest grunnleggende. Det er når Corona mer eller mindre er over at Softox virkelig begynner å bli spennende. Sårrenseproduktet er gullegget i porteføljen.

2 Likes

Jeg har til en viss grad lest meg opp, men er ganske fersk i gamet. Det er mye positiv lesning her på forumet, men går du over på finansavisen sitt forum begynner jeg bli litt tviledene
Jeg gikk inn med i finansverden å trudde dette skulle være lettjente penger. Dæven å overrasket jeg har blitt. Er så mye psykologi og parametere som spiller inn her. Ny verden for meg :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 Likes

Finansavisen sitt forum er bare tøys. Skuddår mellom hvert brukbare og seriøse innlegg…

6 Likes

Utfordringen er at absolutt alle er seg selv nærmest og har sin egen agenda. Som gjør det helt nødvendig å kunne filtrere vekk de som åpenbart kun er ute etter å skape tvil eller bare liker å spre kvalme, samtidig som man også må ta mye av det i overkant positive med en klype salt. Evnen til å lese mennesker kan ikke undervurderes, selv om det åpenbart kompliseres av at man har å gjøre med anonyme ansiktsløse personer hvis eneste mulige vurderingsgrunnlag er de trykte ordene. Som er hvorfor det er så viktig å først og fremst stole på sin egen vurderingsevne og tenke selvstendig.

Her inne kan stemningen av og til bli i overkant positiv, men forumet er uansett langt å foretrekke fremfor søppelgjengen som herjer på forumet til Finansavisen. Med en god del hederlige unntak, heldigvis.

6 Likes

Visst är det de där 100ml flaskorna i bakgrunden ?

2 Likes

Hmm godt sett :eyes:

2 Likes

Veldig spekulativt dette der:) de fyller nok i flasker hvor volum skriker størst behov. Mulig det er 100ml flasker, sannsynligvis er det i beholdere med større volum.

Husker ikke i farta om selskapet selv har sagt noe om dette.

Forøvrig:

Anette Hjulstad (fra artikkelen) Jobber i Partnermed AS, http://partnermed.no/no/

  • Superoksiderte væsker. Også denne gruppen av produkter er gamle løsninger som har fått sin renessanse de siste årene. Den mest brukte superoksiderte væsken var tidligere hydrogenperoksid 3 prosent (7). Hydrogenperoksid har sannsynligvis god effekt på bakterier, men kan også ha en uheldig virkning på granulasjonsvev, så den frarådes på dette grunnlaget. Men det er kommet nye og mindre skadelige superoksiderte væsker på markedet, som Microdacyn og SoftOx (inneholder også eddik).

Microdacyn produseres av Partnermed:
http://partnermed.no/no/produkter/sårbehandling/18-microdacyn-wound-care/50-microdacyn.html

En anstendig produsent Softox samarbeider med der altså.

1 Like

Tänkte på dessa

1 Like

Selskapet har uttalt at de ønsker å produsere mest mulig volum, altså større flasker, men at det kan tenkes antibac i perioder ønsker å få tilsendt også mindre flasker for å ta av for etterspørselen. Mao; Softox tilpasser seg Antibac

1 Like

Jeg oppfattet dem vel som at de aller helst ville levere i bulk til og med?

Typ sånne 500/1000 L kjekkaser:

image

Men at antibac sin tappekapasitet nå var på 100% utnyttelse, så de måtte til med et tapperi nå for å kunne kjøre go to market innen kortest mulig tid.

(Ta med en klype salt.)

3 Likes

På webcasten sa de at de starter med 500ml, og regnet med å øke til 1 liter ganske snart (neste leveranse?). Og ser også for seg 5 liter, men da blir antallet litt redusert.

1 Like

Softox
Vet inte vad som står :blush:

2 Likes

Men nå begynner ihvertfall på en måte akkurat denslags avisartikler jeg har forventet å komme, sånn uansett om det er underleverandør som får sole seg i glansen i første omgang.

1 Like

At interessen rundt SoftOx vil øke i tiden som kommer er jeg ikke i tvil om. Det gjelder såvel media, som investorer og kunder som er i markedet etter desinfeksjonsmidler.

Tror SoftOx går en lys fremtid i møte. Ikke glem at SafeDes ikke er et hovedprodukt for SoftOx. Men det kan for vise seg å bli en ekstra gullgruve. Blir artig å se hva som skjer den dagen EU markedet åpnes for deres produkter.

1 Like

I denne kontekst er artikkelen du poster her svært gammel.

2 Likes