Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Kan være tvangsstenging av en bok med belåning og en (for liten) shortposisjon i SoftOx til å redde totalen.

Ref det Pareto sier på sine sider kan ikke Softox shortes??

ASP shortet vel aksjen når den først ble pumpet opp til 80+

Herlig spread siste halvtimen der

4 Likes

Dette er enkelt. Mange har overtegnet og skjønte ca nå at de ikke får så mange aksjer i emisjon. Da er 60-65 fortsatt billig

La inn en ordre i går kveld til 56 kr, og sannelig fikk jeg de ikke også :blush:

Bør få resultater rimelig kjapt på den:

Som nevnt over forventer de resultater etter dag 17

18 Likes

Klinke ny. :+1:

Ta gutta var uenig, men i dag ser man at det Aaleby skrev var ganske riktig.

1 Like

Ja

Men diabetes ligger også under et eksklusjonskriterie. Så det er tvilsomt.

2 Likes

Hyggelig med en bevegelse rett vei. Og jeg har fortsatt bare 1/3 av antall aksjer jeg ser for meg å holde utover 2021. Helt i orden å kjøpe de dyrere.

4 Likes

Litt tennvæske her så fyrer vi over 200.

1 Like

Fantastisk! 40 pasienter. Har som mål å være ferdig i slutten av Mai. |Estimated Primary Completion Date :|March 30, 2021|
|Estimated Study Completion Date :|May 31, 2021| Swis er vel da mindre utsatt enn de trodde? Var snakk om at det var utsatt på ubestemt tid grunnet lock-down i Danmark.

7 Likes

Da kan vi vel ha et håp om at vi har SWIS på markedet i løpet av 2021?

3 Likes

De kliniske løpene er herlig korte.

8 Likes

Når ledelsen nå har handlet som de har gjort de siste dagene tror jeg de vet hva som nå er i emning👍 Blir bra dette😊

3 Likes

En kurs på 200 er vel slett ikke utenkelig hvis det kommer litt blest rundt innhilatoren.
Vellykket fase 1 på innhilator bør gi kurs 1000 gitt potensialet.

6 Likes

Når kan man forvente svar på fase 1, gitt at de starter i mars/april?

1 Like

Det er vel bare å vente på “enrollment complete” så legge på 17-30 dager vil jeg tro…

1 Like

Gjelder det inhalatoren/sis og? (Mtp fast track, og visstnok løpende rapportering)