Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Flere av de som har vært med på å kjøre kursen ned som fikk noe å tenke på i helga nå som sikkert håpet på enda billigere inngang på mandag, i beste fall mange emi aksjer som ikke vil komme til og skje. Frykter vi ser god uke neste uke kursmessig…

Kan være tvangsstenging av en bok med belåning og en (for liten) shortposisjon i SoftOx til å redde totalen.

Ref det Pareto sier på sine sider kan ikke Softox shortes??

ASP shortet vel aksjen når den først ble pumpet opp til 80+

Herlig spread siste halvtimen der

4 Likes

Dette er enkelt. Mange har overtegnet og skjønte ca nå at de ikke får så mange aksjer i emisjon. Da er 60-65 fortsatt billig

La inn en ordre i går kveld til 56 kr, og sannelig fikk jeg de ikke også :blush:

Bør få resultater rimelig kjapt på den:

Som nevnt over forventer de resultater etter dag 17

18 Likes

Klinke ny. :+1:

Ta gutta var uenig, men i dag ser man at det Aaleby skrev var ganske riktig.

1 Like

Ja

Men diabetes ligger også under et eksklusjonskriterie. Så det er tvilsomt.

2 Likes

Hyggelig med en bevegelse rett vei. Og jeg har fortsatt bare 1/3 av antall aksjer jeg ser for meg å holde utover 2021. Helt i orden å kjøpe de dyrere.

4 Likes

Litt tennvæske her så fyrer vi over 200.

1 Like

Fantastisk! 40 pasienter. Har som mål å være ferdig i slutten av Mai. |Estimated Primary Completion Date :|March 30, 2021|
|Estimated Study Completion Date :|May 31, 2021| Swis er vel da mindre utsatt enn de trodde? Var snakk om at det var utsatt på ubestemt tid grunnet lock-down i Danmark.

7 Likes

Da kan vi vel ha et håp om at vi har SWIS på markedet i løpet av 2021?

3 Likes

De kliniske løpene er herlig korte.

8 Likes

Når ledelsen nå har handlet som de har gjort de siste dagene tror jeg de vet hva som nå er i emning👍 Blir bra dette😊

3 Likes

En kurs på 200 er vel slett ikke utenkelig hvis det kommer litt blest rundt innhilatoren.
Vellykket fase 1 på innhilator bør gi kurs 1000 gitt potensialet.

6 Likes

Når kan man forvente svar på fase 1, gitt at de starter i mars/april?

1 Like

Det er vel bare å vente på “enrollment complete” så legge på 17-30 dager vil jeg tro…

1 Like