Regner med at vi får en børsmelding snart om oppstart av inhalatoren.
Tipper på mandag.
Greit å vente med “gode” nyheter til etter emien, den fungerer som en bremsekloss. Blir desinfeksjonen godkjent mot slutten av mars og avtalen med FSi underskrevet i begynnelsen av April kommer SM1 med analysen, DA blir det problem å holde noen bremser vil jeg tro…
Sykehusinnkjøp har en utlysning ute nå, så spørs det om Softox kan gi noe anbud på dette?
Produktgruppe 11: Spesialprodukter/øvrige produkter
Deltilbud 11.1: Sårskyllevæsker mot biofilm
Deltilbud 11.2: Sårskyllevæske med antibakteriell effekt
Deltilbud 11.3: Gel som reduserer biofilm
Deltilbud 11.4: Honninggel
Neste anbudsprosess om 2-3 år bør være midt i blinken for Softox. Blir nok vanskelig i denne omgang uten et godkjent produkt.
Tror nok du har rett, ser ut til at det er helse vest det er snakk om så skulle være mulighet uten å måtte eventuelt vente i 2-3 år på de andre…
hva er grunnen til at vi peaket opp til 67?
forhåpentligvis ikke en tasteleif i en ordre
Får se om det blir litt mer omsetning så kursen finner ut hvor den skal ligge før helgen.
Jeg oppfatter det som en invitasjon til selgerne å komme på banen hvis de gjerne vil ut.
Kanskje kom det en analyse med kjøpsanbefaling?
Ja her lukter det… Ila 1 min var dagsomsetning dobla. Forventer børsmelding ca 1700
Whoopsie… noen som har starta vorspielet på hjemmekontoret litt tidlig?
Fordømt deilig med litt action igjen
Oi… Det var da voldsomt…
Er spesielt hyggelig at det skjer på en dag indeks er ned 1.96%. Og det var ikke noe panikksalg før på dagen. Så kan vel tyde på at de mest utålmodige og nervøse har forlatt aksjen.
Så får man se om dette er en pump / dump, eller om det ligger noe større kjøpsinteresse eller fundamentale nyheter bak dette. Blir en spennende mandag.
Ja, det kan du si. For en rar utvikling
Er det ikke rart med pump n dump rett før stenging på en fredag?
Dette er jo garantert ikke det… Seriøst. Tirsdag er det vel deadline for emisjon/tegning. Hold your horses.