Er egentlig TA et verktøy som fungerer på en aksje med så lite volum, hvor kursen mer lar seg styre av enkeltaktørers innfall enn markedets samlede psykologi?
Beste tråden for å se hva som skrives om det temaet.
Men som @Hpbjorn sier, du kan se at i denne aksjen poster jeg et chart som er langt zoomet ut for å se de store linjene, heller enn å zoome inn på småformasjoner som hvem som helst retailinvestor med et fritidsproblem kan kødde til om han vil.
Jeg kan love deg at den siste volumprofilstøtten på 49-50 er VELDIG relevant.
Og aksjen har nå vært i ubrutt nedtrend siden vi begynte å gumle ribbe og drikke akevitt før julaften. Brudd opp fra denne nedtrenden vil være positivt.
Du må se an helheten og vektlegge deretter. Som du sier - når volum er fraværende må du zoome mer ut og se det over en større tidslinje f.eks. og være mer grovkornet i hvordan du vurderer ting. Selv med lavt volum er det mønster men vanskeligere å være nøyaktig. Derfor jeg også bruker ordlyden “dørgende kjedelig” for chartet er litt sånn “anything can really happen”. Er inne primært av fundamentale årsaker og bruker TA litt for å lette / øke. Har fungert relativt greit frem til nå.!
Det Nivået er bokstavelig talt litt sisteskansen om man ser helt / rent teknisk på det. Vi vil helst ikke under emi-kurs (55) en gang…!
Det kommer an på hva du vektlegger.
For min del har jeg null tro på formasjoner i aksjer med så lite likviditet. De som styrer kursen kan tegne opp akkurat hva de vil, og i denne aksjen er det absolutt noen som styrer kursen. Jeg ser etter støtte og motstandsnivåer, og har i en lengre periode brukt dette:
Jeg blir hverken overrasket om det bouncer rett over 55kr, eller går ned i 50kr-55kr i en periode. Jeg blir genuint overrasket hvis aksjen etablerer seg under 50kr eller over 75kr med mindre fundamentale forhold endres vesentlig.
Det skjer i hvert fall ting med patentene deres i USA.
Mixing Device
The invention generally relates to a mixing device. In certain embodiments, devices of the invention include a fluidic inlet, a fluidic outlet, and a chamber, the chamber being configured to produce a plurality of fluidic vortexes within the chamber.
Får håpe SIS funker på alt av virus i luftveiene (inkludert Covid19) så vi slipper å bekymre oss for om TA predikerer aksjekursen skal ned enda mer.
Med patenten i hånden skulle det være klart for å sende søknad om desinfeksjon også?
SoftOx Solutions AS: The following is reported from primary insider Claus Seeberg
Flere innsidere som har tegnet seg - er i alle fall ikke negativt.
Bra det kommer etter stengetid, vært i tre tiden på fredag jada…
Er Sabilar en konkurrent til SoftOx? Så bare en reklame på tv at de hadde en sårrens uten antibiotika fra Finland.
Finnes mange konkurrenter til Softox på sårrens. Esset i ermet er at Softox sin kombinasjon av hypoklorsyre og eddiksyre har så langt i tester vist seg overlegent kontra markedslederne.
Honning brukes også som sårpleie som @Aaleby sier det mixen med ediksyre som gjør Softox overlegen. Hypoklorsyre er gammelt nytt men løsningen sammen med ediksyren er Softox alene om og patentert løsning.
Du tenker på denne sårsalven blant 36 forskjellige andre sårsalver hos Apotek1?
https://www.apotek1.no/produkter/abilar-10-saarsalve-820257p
Den der jeg tenkte på ja.
Jeg la det til på bestillingen fra meny.no, men det var den eneste varen som ikke kom. Da hadde de ikke fått det inn på den aktuelle menyen enda…
Var å spanet etter det idag selv, men så det ikke på min lokale meny. Fortsatt vanlig spirt i dispenseren også