Åja, trodde de hadde lagt ut for å finne partner for videre forskning
For et volum i aksjen!!!
Mye kjøpsinteresse som er dekket i emisjoner nå
En kan jo håpe på bunnen er satt på 55.
Oppgang på litt volum hadde vært fin fint. Skjønt viktigere å få volum når bryter opp fra 80 nivået.
Men først skal vi opp mot 70 igjen. (trur eg)
He he - for å se positivt på det, det er flere “større” kjøpsposter uten at noen har ønsket å selge på disse nivåene. Samtidig, som Savepig skriver i sitt innlegg, er det nok flere som har fått dekket sin kjøpsinteresse i emisjonen.
Må ha gode nyheter fra SWIS e.l for å drive denne oppover nå. Så lenge gode nyheter uteblir, så vil den bare ligge å vake rundt i dette området. Veldig kjedelig, men får håpe tålmodigheten betaler seg.
Kan fort komme det uten at det er snakk om SWIS.
Eks. FSi avtale hvis den inngår NATO godkjenning og tenkt bruk i hele Nato.
Så har de snakket om Asia en 3 måneders tid nå og det er sikkert en behandlingstid der som her for å få godkjenning. Så det kan dukke opp ut av det blå om ikke lenge.
Så fra Q3 står det som følger:
• Currently in dialogue with leading players in some of the world ́s largest markets
Så kan man lese dette:
EXCITE International
•The expert panel which includes some of the largest customers in the US and UK (Kaiser Permanente, Mayo Clinic, NICE) acknowledges a great need for more skin friendly solutions and recommends SoftOx as a strategy for replacing Alcohol-Based Hand Rub
Ref Google har Kaiser Permanente 305 000 ansatte. Mayo Clinic 63 000 ansatte.
Så å stå på sidelinjen å vente er helt uaktuelt for min del!
Softox treffer toppene på dette møte kan man si…
Ene er direktør i FDA, slettes ikke dumt med tanke på US markedet.
https://www.medicaldevices.org/page/SheldonMurray
Den andre:
Medical Delta professor Rob Nelissen (LUMC, TU Delft) has been appointed as chair of the European medical devices expert panel
Om Murray Sheldon fda…
“His primary focus is working with FDA staff, the medical device industry, the clinical community and other stakeholders on ways to facilitate bringing innovative medical devices to the patients in the US first in the world.”
Han er også medlem av excite International advisory council, som står bak (?) denne samlingen.
Så kan man bare forestille seg lunsjpraten der!! Ufattelig spennende å følge softox. Tror 2021 blir legendarisk.
Oppdatert kilde : Dr. Murray Sheldon | Excite International | ISC
Sikkert god stemning på de MDMA-eventsene de arrangerer… Unts unts
Polsmannen - takk for alt du graver frem og det er viktige sitater fra Q rapporten du har vist til over. Samtidig må en også huske på at Softox “sitter ved bordet” i WHO og har ukentlige møter med det amerikanske forsvaret. Det er ikke uten grunn til at Softox har “tette bånd” til nevnte organer og at en blir invitert til seminaret du viser til polsmannen.
I tillegg ser det ut til at selskapet også får til en avtale med det norske forsvaret, samt snart kan vi vente resultatene fra Swis 2 + oppstart av SIS + endelig EU godkjennelse… Alle får selv finne ut hva en skal investere i - personlig mener jeg at kanskje den viktigste bekreftelsen på at Softox har mye spennende i vente er alle innsiderne og ansattes kjøp av aksjer den siste tiden.
Takk for det @M73102, Det er flere her som graver frem mye fin info, deg inkludert. Hender jeg er litt lett på avtrekkeren noen gang men men vi får da korrigert det fort hvis det er feil, mange med gode kunnskaper om Softox her
Det er mange som bidrar og er flinke til å dele informasjon - og som gir oss et best mulig grunnlag for å vurdere om Softox kan være en interessant investering. Denne gangen synes jeg du fortjente litt ekstra skryt😀
Generelt synes jeg nivået på innleggene har økt - hvor jeg opplever at det er en konstruktiv og saklig diskusjon, med mulighet også til å være kritisk (pro/contra), og at vi har mange færre innlegg av typen “alt skal gå til himmelsk” eller “dette går til h…”.
698 aksjer omsatt på 2 timer Ingen vil selge, ingen vil kjøpe og alle tripper i påvente av etterlengtede nyheter.
Jepp stor spread i Softx. Over 3 %. (58 og 60)
Det som poppulært kalles for “LiLu” for tiden? (Last in Last out)
Noen som til stadighet kjøper 1-2 stk til litt over når den ligger under. Snodig handel mønster.
Disse robothandlene er noe tull synes jeg. Vært mange dager med mye handler på 2 aksjer. Synes egentlig man kunne innført en minstegrense igjen og synes man kunne økt kurtasjen for disse handlene. Mener disse robothandlene koster en slik og ingenting men ikke fulgt så veldig nøye med på den fronten.
Litt stille periode i SoftOx nå og er vel fare for at den varer minst en drøy uke til tipper jeg. Da tror jeg man går inn i en mer spennende fase igjen.
Kun en robot som har holdt det gående siden oktober i fjor.