Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Jeg tror spenningen tar seg opp 29. mars (mandagen i uken ved månedsskiftet) og fram til og med Q1 rapport 29. april. Her er det en rekke triggere, så får vi alle håpe på positivt utfall :slight_smile:

3 Likes

Kan vi håpe Softox har vært her å lagt inn en søknad i UK? :slight_smile:

1 Like

Meny Bryn

15 Likes

Da står det ved kassa?.. Da ryker nok de på 60,50 snart når folk blir klar over at de er i Meny :slight_smile:

Ser du røde strekken, 1m avstand? Står ved kassa.
Skal være ute ved alle Meny butikker. Har ikke sjekket selv. ( Fått bildet. )

1 Like

…men det legges nok fort ut en del til salgs på 60 hvis noen kjøper de på 60.5​:zzz::joy: God helg alle sammen!

Har det vært snakk om å flytte til Oslo børs?
Irriterende å ikkje få kjøpe på ASK.

1 Like

Skjer neppe med det første iom at det ville betydd betydelig høyere formueskatt for Almås & co.

Helt greit at de blir verdsatt til rundt 1/10 av faktisk verdi spøør du meg…

1 Like

Finansnorge jobber med å gjøre EuronextGrowth-selskapene tilgjengelig på ASK.

Vil tro det er mer sannsynlig enn at de skal opp på hovedlisten med det første.

4 Likes

Trondheim Meny

13 Likes

hmm…
Ingen pris tag?

Strategien er å gi bort de 100.000 første flaskene :beers:

1 Like

Effektivt virkemiddel å informere face-gruppen mot slutten av dagen;p Ga en ganske så umiddelbar effekt

2 Likes

Ikke det verste jeg har opplevd, håper forøvrig at robothandling med algoritmer, lynrask høy frekvens osv blir regulert allerhelst forbudt. De bottene er helt nådeløs.
Vi vil nok oppleve de her i softox, som i alle andre populære aksjer, på et senere tidspunkt

Skal ikke mye til :wink: Investorer er glad i Desinfeksjon delen av SoftOx tror jeg.

1 Like

Kommet til Meny Bjølsen i Oslo også

12 Likes

Daytaderene her ødelegger mye momentum ass. Burde vel være en del andre aksjer som er mer egnet til denslags?

Problemet med aksjen er at den “alltid” siger tilbake, som gir gode penger til de som selger på slike rykk. Noe flere og flere oppdager, at det er mer penger å tjene på å trade aksjen enn å vente på den store oppgangen. Problemet i så måte er åpenbart at volumet er så labert at aksjonærene ender opp med å bedrive kannibalisme, hvor man setter krokfot på mulighetene til jevn oppgang utover eksplosjonene i forbindelse med nyheter.

2 Likes

Jo
Det er helt sant inntil…

Så går det ikke mer

Risikosport deluxe så tett opptil triggere