Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Ok. Det ser korrekt ut. Men fortsatt litt pussig IMO og blande jobbrelaterte planer & private investeringer på fb

1 Like

Det stemmer aaleby, følger opp med et spm. Årlig omsetning på 2 mrd, hva tilsvarer det i verdi?

1 Like

Veldig bra innlegg av Aaleby, perfekt oppsummering!

Det vi har sett i dag er at SoftOx har distribusjonen i orden. Ingen selvfølge at man med ett nytt produkt på markedet har en distributør. Folk fra alle landets kanter har kunnet kjøpe SafeDes i dag! Noe vi har sett på diverse forum, alt fra Oslo, Bergen og Trondheim.

Hadde jeg skulle startet opp en ny bedrift som driver med salg i dag så hadde SoftOx vært en målestokk i hva jeg ville oppnådd i mine villeste drømmer. Perfekt timing med produkt i markedet --> SafeDes under koronakrisen. Ikke minst mulighet til å få det ut i markedet uten at jeg må ha selgere som flyr rundt får å oppnå salg. :slight_smile:

5 Likes

I den grad SoftOx kan levere 15-kilometeren flasker PR dag i Norden, så vil de, basert på sammenligning av innbyggere, kunne levere 245k flasker PR dag i EU utenfor Norden. Dette bare viser at en produksjonsøkning til 45k flasker PR dag fra slutten av mai vil være langt fra nok til å dekke behovet i EU utenfor Norden.

Interessant er det også at SafeDes kun er ett av flere produkter som kommer fra SoftOx fremover.

Begynner man å regne på SoftOx anbefales bruk av vannavkjølt kalkulator. ;-))

5 Likes

Safedes - Hvem er nåværende konkurrenter og fremtidige konkurrenter m/tilsvarende produkt uten alkohol?
Har Softox noe annet banebrytende i Safedes som INGEN andre per i dag leverer?
Hvor vanskelig er det evt. å lage tilsvarende produkt for andre leverandører?
Har de patent på dette?

Vil markedet etterhvert floodes av tilsvarende produkter?

1 Like

Les lenger opp i tråden og rediger posten din til kun å inneholde det du ikke finner svar på.

For å gjøre det enkelt; Finn posten med linket til webcasten de gjorde for 2 uker siden sammen med arctic. Der får du gode svar på alt du spør om.

3 Likes

Takk for tipset om webcasten.
Skal ta en titt slik at jeg forhåpentligvis forstår konkurransesituasjonen til Safedes bedre i tiden som kommer - post corona.

For «hypede» aksjer så er det dessverre mye som glipper av relevant informasjon i mellom alle forumposter og meldinger man egt. skulle ha lest i tiden man evaluerer caset. :smile:

2 Likes

Safedes er godkjent til bruk i helsevesenet, ingen av konkurentene i alkoholfri klassen har produkt som er godkjent til bruk der

5 Likes

Virkingstid(optimal) er 60 sekunder. Tilsvarende for alkoholbaserte er 3 minutter, men det er det ingen som snakker om.

3 Likes

HVORFOR TRENGER MAN ET ALKOHOLFRITT ALTERNATIV FOR DESINFEKSJON?
Et produkt uten alkohol gjør det enklere å ta i bruk en effektiv og fullgod løsning både på institusjoner som fengsler, rusomsorg og barnehager, og ellers i helsevesenet. Alkoholfri desinfeksjon hindrer dessuten faren for misbruk, og medfører heller ingen brannrisiko. Dessuten er det mye av utstyret i helsevesenet som ikke tåler sprit, noe som innebærer at det er behov for alternative renholdsrutiner enn standard alkoholbasert desinfeksjon.
Kilde: antibac.no

6 Likes

Vilket drag! 117k på 20min

3 Likes

Sker liksom
image

1 Like

Kan det være en børsmelding i dag?

1 Like

Hentet to flasker til legekontoret mitt, den virker svært behagelig å bruke så langt. Virket som farmasøyten ikke ante noe om produktet, så måtte anspore henne litt på hvor unikt produkt dette er. Først trodde hun ikke at det fantes alkoholfritt antibac i det hele tatt, og at hun i alle fall ikke trodde de hadde, jeg ba henne sjekke under Safedes og da fant hun plutselig ut at hun hadde noen flasker, beklaget da at de var så dyre.Det er de verdt! repliserte jeg med et smil. Tydelig at hun ble nysgjerrig, og det siste jeg så i øyekroken når jeg forlot lokalet var at hun studerte påskriften på flasken med tykke briller :stuck_out_tongue_winking_eye: Oppmoder alle til å skryte litt og gi info om at dette er unikt, og norskutviklet når de henter flasker. Kunnskapen er dårlig der ute!!

20 Likes

Blir fint när den stora reklam propagandan starter. Som sagt helt okänt idag.

2 Likes

Ingenting kommer opp om man søker på safedes på apotek1 sine sider. Det blir sikkert hemmeligholdt pga pågangen og hordene som vil ha antibac… prøvde å ringe men di tar ikkje imot spørsmål angående antibac (autosvar disclaimer) :man_shrugging:

Edit:
Orklas lilleborg selger Soft Care Safe Des. Wtf?

1 Like

Hva mener du? Børsmelding som følge av at volumet er høyt?

1 Like

Det var snakk om dette på et annet forum…
Jeg bare spurte her om noen andre har hørt snakk om dette.

1 Like

De har kun tatt in et parti nå som de anser som en slags test blir det skrevet. De har nok bare ikke tatt det inn i sortimentet for nettbutikken enda.

Men det blir jo utsolgt på et sekund, så jeg er ikke bekymret for at de ikke fortsetter med nye partier.

Når jeg var på apotek1 et sted i bergen i går, så hadde de ikke fått inn flasker, men de kunne finne Softox i kassesystemet sitt.

Edit:

Utenom det, så kan man se på HO at FUD-maskineriet allerede er i gang med å kicke inn på høygir:

Sånt sitter folk og skriver mens det postes foto fra hele landet om at folk er på apotekfilialer og kjøper flasker.

4 Likes

40k
image

image

2 Likes