Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Hva skal man tro om dette erpe80?

1 Like

Att någon vill in stort

1 Like

Her har man større ordredybde, 15 min forsinket:

2 Likes

Inte forsinket :slight_smile:

3 Likes

At noen vil inn med et større volum bør vel neppe overraske noen. SoftOx har et unikt produkt og de har truffet planken klokkerent med introduksjonen i markedet. Utfordringen de nå står ovenfor blir trolig produksjonskapasiteten, som kan synes å være i minste laget når ogsåEU markedet skal betjenes.

Det vil vel også komme innslag i media om SoftOx når dette nå tar av. SoftOx går nok fortsatt under radaren til mange investorer ettersom den er notert på Merkur. Det gjør også at en del fond ikke vil investere i selskapet. Men jeg vil tro at med den kraftige økningen selskapet har hatt i aksjonærmassen, så vil det ikke ta mange månedene før vi ser SoftOx notert annet sted enn Merkur. Da vil også interessen for SoftOx aksjer bli en helt annen.

5 Likes

5 Likes

Får skikkelig funcom vibber av det her :heart_eyes: :heart:

Men, ingen kommentarer til lilleborgs replica?
Det var drøyt synes eg :thinking:

1 Like

Store svingninger på kort tid. Mange som trader SoftOx nå

1 Like

Nya 50k på 100kr

2 Likes

Omsetning (NOK)

57 424 584

solid

2 Likes

Gick 49k på 103kr. Vad sker idag

1 Like

Se volumet :smiley:

Omsetning på Merkur i dag er 64 mill, SoftOX har over 50 av de.

5 Likes

Lukter det litt børsmelding nå? Noen vet noe…

Ang lilleborgs replica viser et google søk at den er produsert i Nederland og inneholder ethanol

2 Likes

Ville ikke overrasket meg om det kom en børsmelding i dag etter stenging :sweat_smile: enormt volum i dag

2 Likes

Nesten så di burde børsmelde volumet :joy:

3 Likes

Alltid pause i Merkur mellan 13:30 og 35 ?

1 Like

jupp

3 Likes

Edit:

Ser at jeg av alle ting ble tatt ut av en stoplossraid i dag med en god del av aksjene. Lukter skikkelig tradermoro av det droppet til 97 der.

4 Likes