Ja, men tror mangen investorer, små og store vil oppdage softox. Publisiteten det medfører tror jeg er viktig her.
Jeg deler samme bekymring.
Jeg tror at SoftOx sin aksjonærmasse består av mange som tror de skal bli rik over natta, og som derfor fort kan tolke en analyse negativt om det ikke spåes russiske prosenter.
Dette er nok også noe av grunnen til at analysen venter på seg - at en trenger noe mer “konkret” å basere kursmålet på (EU-godkjennelse, nye distribusjonsavtaler, avtale med norske forsvaret, HINAS (som dessverre ble utsatt), oppstart av SIS, resultater fra Swis 2 (ev. nye produkter) - samtidig tror jeg der viktigste med at SP1 tar opp dekning er at det vil gjøre flere investorer oppmerksomme på selskapet.
Ja^^^
Glemmer av og til av at jeg etter eget utsagn ikke bryr meg særlig om kursen på kort sikt, som betyr at det klart viktigste er å få spredt ordet om selskapets fremtidige muligheter til flest mulig potensielle investorer
Det er et poeng - samtidig tror jeg det vil veies opp for at en forhåpentligvis får inn et par større investorer. Samtidig er det viktig å skille mellom “kursmål” og “fremtidig potensiale”. Kursmål har et kortere tidsperspektiv, dvs. hva meglerhuset mener kursen vil være om 6-12 måneder.
snart ferdig med en post på 65.
Akkurat nå virker det som at det kun er en liten kjerne som er godt kjent med selskapet og det de holder på med - og for min del er det ikke kursmålet i seg selv som er det sentrale med analysen (dersom selskapet skulle lykkes, er det ingen tvil om at kursen vil stige voldsomt mye), men at den forhåpentligvis kan gjøre flere oppmerksom på selskapet😀
Nettopp, flere på gjerdet, om ikke annet.
Merkelig lav kjøperside i grunn, litt mot normalt også uten melding…
Ser du det som ikke er synlig også
Går ofte troll i ord av en merkelig grunn, skulle tro jeg var Snåsamannen mange gang
Ok, da ser du vel også når neste melding kommer, minutter, timer, eller dager ?
Nope, var sikker på FFi meldingen kom i løpet av denne uka så gikk derfor inn med mer på fredag. Antar det kan komme fler iom. påskefri neste uke for mange, (greit å få unna før fridager med god feeling…)
Henger denne stillingsannonser sammen med at en forventer nye produkter ifm Swis 2?
Tenkte den tanken også til og begynne med, hvis den da ikke har mer sammenheng med FFi og produkt utviklingen der?
Det kan godt være - i børsmeldingen er en veldig tydelig på at en har konkrete produkter i sikte, og dersom resultatene fra Swis 2 er gode vil en naturligvis også samarbeide om å utvikle produkter for forsvaret.
Kan en kanskje også forvente at (hele) forsvaret vil gå over til Antivir? Det har tidligere vært nevnt at ett “kontor” i forsvaret bruker Antivir.
Norovirus var et problem da jeg var i forsvaret. Var ikke uvanlig å sette en hel kaserne i isolat.
‘Life-saving’ nose spray that kills 99.9% of viruses begins production in Israel | The Times of Israel
Bra for verden. For softox virker dette å være en konkurrent på alle områdene. Forskjellen er bare ulik teknologi.
Mener dette har vært postet her(eller var det ett annet sted?) for en tid tilbake.
Går litt lengre enn dette Softox med dyrestudiene, slik det ser ut så går disse “the treatment is designed to kill the virus in the upper airways”. Men for all del positivt å se det virker, noe jeg tror det også vil gjøre for Softox sin del.