Det er vel meget fornuftig å få inn folk med internasjonalt kontaktnett og erfaring innen production management.
At markedet reagerer nervøst på alt (eller manipuleres) bruker jeg få kalorier på å bry meg om.
Det er vel meget fornuftig å få inn folk med internasjonalt kontaktnett og erfaring innen production management.
At markedet reagerer nervøst på alt (eller manipuleres) bruker jeg få kalorier på å bry meg om.
Vi krysser fingra. Tror dere har litt rett i dette . Da blir det vel en god melding fra Softox snarlig håper jeg
INNSIDEINFORMASJON
Det har i forbindelse med min fratreden fra styret i SoftOx Solutions AS vært spekulasjoner om mine motiver for denne. Undertegnede, Kristian Almås, ønsker å presisere at fratredelsen er relatert til helt andre årsaker enn ønske om salg av aksjer. Jeg har alltid hatt stor tiltro til selskapets løsninger og investert mye tid og penger i disse og har den samme tiltroen fremdeles. Undertegnede og de selskaper hvor jeg har en kontrollerende innflytelse har av samme grunn ikke solgt èn aksje siden nyttår og for å understreke min tiltro til selskapet vil jeg p.v.a. meg selv og de samme selskaper bekrefter at jeg forplikter meg og disse til ikke å foreta noen salg før 2.kvartal er avsluttet. Med vennlig hilsen Kristian Almås
Hu og hei hvor der går
Morsom aksje dette! Respekt av Almås
Jeg leser: “jeg selger ikke nå men vil begynne å selge etter sommerferien”. Vet ikke om dette var så forløsende - bare enda mer vann på mølla for spekulasjoner om hvor mye han har tenkt å kvitte seg med.
Ja men på den annen side har han tydeligvis tro på en bedre pris etter 2.kvartal. Og så selger han muligens.
Han kan jo ikke love å ikke selge for all fremtid heller da…
Det er sant. Vi vet ikke beveggrunnene hans. Kjenner heller ikke vedkommende og hvor etterrettelig og pålitelig han er (utover å følge lover/regler). Velger selv å legge lite i akkurat denne uttalelsen. Er selv inne og kjøper mer om den faller ned mot 60-70.
Vil tro at han anser det som svært sannsynlig at en godkjennelse fra EU vil komme i løpet av inneværende kvartal, og at en slik melding vil løfte kursen betydelig.
I tillegg vil der trolig komme en melding som bekrefter produksjonsøkning til 45k fl PR dag i slutten av mai.
Joda, i gen tvil om at det ligger nyheter i luften som høyst sannsynlig vil løfte kursen godt over 100-lappen. Så noen stor risiko løper han ikke med å vente til etter Q2 med eventuelt å selge.
Samtidig så er det jo slett ikke sikkert at han selger seg ut gitt at utviklingen utover i Q2 er positiv.
Selge seg ut betyr vel uansett til en eller flere større aktører. Som ikke nødvendigvis trenger å påvirke prisen negativt.
Altså, sett deg selv i hans posisjon, ville du love å ikke selge fram i tid, og hvor lenge? at han ikke lover lenger enn q2 betyr ingen ting, han behøver ikke ha intensjoner om å selge da…
ps. var innom apoteket i går, spurte etter produktet. utsolgt. Jeg ba han sjekke nærliggende apotek for meg, utsolgt. Da spurte han meg om jeg var aksjonær lol… Så lurte han på hvordan man handler aksjer
Å då svarade du att man alltid går ALLIN
lol, desverre svarte jeg at jeg bruker Nordnet, og om dette var hans første dag med erfaring… glad jeg hadde p2 maske på så han ikke kjenner meg igjen
ps. sa han kunne åpne ask i egen bank, skattt osv…
Har noen sett hvordan de tapper?
Se tapperiet: multitapping .no/om-oss/
også kan dere titte på video og regne syklus tiden selv… tekinvestor.s3.dualstack.eu-west-1.amazonaws. com/original/3X/6/7/67e3d9d78ddf59f9a6ec16aed41430ea8da09f1b.mp4
Jeg sier bare 7,5 sekund PR flaske… blir spennende å få giret i gang denne produksjonen… Kommer aldri til å gå tom for flasker i alle fall…
Fullt på høyde med det beste i utlandet!
Det er ikke egentlig de flaskene som er grenseverdi, det er hva softox kan produsere av væske, og mottaker av væske…
Oppdatert aksjonær liste (ligger på fb- gruppa) viser få endringer i topp-50 inkl forrige torsdag hvor 1 Mill aksjer skiftet hender… Ingen salg , danske bank + 10000, samt et par +20000 aksjer. Hvordan tolker vi dette?
Hvor stor bit av kaken får SoftOx?