Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Det er vel meget fornuftig å få inn folk med internasjonalt kontaktnett og erfaring innen production management.

At markedet reagerer nervøst på alt (eller manipuleres) bruker jeg få kalorier på å bry meg om.

1 Like

Vi krysser fingra. Tror dere har litt rett i dette . Da blir det vel en god melding fra Softox snarlig håper jeg

1 Like

Fra gutta på face

11 Likes

INNSIDEINFORMASJON

Newsweb

Det har i forbindelse med min fratreden fra styret i SoftOx Solutions AS vært spekulasjoner om mine motiver for denne. Undertegnede, Kristian Almås, ønsker å presisere at fratredelsen er relatert til helt andre årsaker enn ønske om salg av aksjer. Jeg har alltid hatt stor tiltro til selskapets løsninger og investert mye tid og penger i disse og har den samme tiltroen fremdeles. Undertegnede og de selskaper hvor jeg har en kontrollerende innflytelse har av samme grunn ikke solgt èn aksje siden nyttår og for å understreke min tiltro til selskapet vil jeg p.v.a. meg selv og de samme selskaper bekrefter at jeg forplikter meg og disse til ikke å foreta noen salg før 2.kvartal er avsluttet. Med vennlig hilsen Kristian Almås

3 Likes

Hu og hei hvor der går :slight_smile:

Morsom aksje dette! Respekt av Almås :money_mouth_face:

2 Likes

Jeg leser: “jeg selger ikke nå men vil begynne å selge etter sommerferien”. Vet ikke om dette var så forløsende - bare enda mer vann på mølla for spekulasjoner om hvor mye han har tenkt å kvitte seg med.

Ja men på den annen side har han tydeligvis tro på en bedre pris etter 2.kvartal. Og så selger han muligens.

1 Like

Han kan jo ikke love å ikke selge for all fremtid heller da…

3 Likes

Det er sant. Vi vet ikke beveggrunnene hans. Kjenner heller ikke vedkommende og hvor etterrettelig og pålitelig han er (utover å følge lover/regler). Velger selv å legge lite i akkurat denne uttalelsen. Er selv inne og kjøper mer om den faller ned mot 60-70.

Vil tro at han anser det som svært sannsynlig at en godkjennelse fra EU vil komme i løpet av inneværende kvartal, og at en slik melding vil løfte kursen betydelig.
I tillegg vil der trolig komme en melding som bekrefter produksjonsøkning til 45k fl PR dag i slutten av mai.

Joda, i gen tvil om at det ligger nyheter i luften som høyst sannsynlig vil løfte kursen godt over 100-lappen. Så noen stor risiko løper han ikke med å vente til etter Q2 med eventuelt å selge.

Samtidig så er det jo slett ikke sikkert at han selger seg ut gitt at utviklingen utover i Q2 er positiv.

1 Like

Selge seg ut betyr vel uansett til en eller flere større aktører. Som ikke nødvendigvis trenger å påvirke prisen negativt.

2 Likes

Altså, sett deg selv i hans posisjon, ville du love å ikke selge fram i tid, og hvor lenge? at han ikke lover lenger enn q2 betyr ingen ting, han behøver ikke ha intensjoner om å selge da…

ps. var innom apoteket i går, spurte etter produktet. utsolgt. Jeg ba han sjekke nærliggende apotek for meg, utsolgt. Da spurte han meg om jeg var aksjonær lol… Så lurte han på hvordan man handler aksjer :slight_smile:

4 Likes

Å då svarade du att man alltid går ALLIN :slight_smile:

lol, desverre svarte jeg at jeg bruker Nordnet, og om dette var hans første dag med erfaring… glad jeg hadde p2 maske på så han ikke kjenner meg igjen :stuck_out_tongue:

ps. sa han kunne åpne ask i egen bank, skattt osv… :slight_smile:

Har noen sett hvordan de tapper?

Se tapperiet: multitapping .no/om-oss/

også kan dere titte på video og regne syklus tiden selv… tekinvestor.s3.dualstack.eu-west-1.amazonaws. com/original/3X/6/7/67e3d9d78ddf59f9a6ec16aed41430ea8da09f1b.mp4

Jeg sier bare 7,5 sekund PR flaske… blir spennende å få giret i gang denne produksjonen… Kommer aldri til å gå tom for flasker i alle fall… :rofl:

Fullt på høyde med det beste i utlandet!

Det er ikke egentlig de flaskene som er grenseverdi, det er hva softox kan produsere av væske, og mottaker av væske…

Oppdatert aksjonær liste (ligger på fb- gruppa) viser få endringer i topp-50 inkl forrige torsdag hvor 1 Mill aksjer skiftet hender… Ingen salg , danske bank + 10000, samt et par +20000 aksjer. Hvordan tolker vi dette?

1 Like

Ska visst säljas i 1 och 5 liters

Hvor stor bit av kaken får SoftOx?