Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

I så måte kan det være greit å ha i bakhodet at det er den samme ledelsen som har et uttalt mål om å omsette for oppimot 20 milliarder innen 10 år. Svulstig som pokker, men hadde virkelig vært et eventyr om de lyktes.

2 Likes

Link?

“– Ser vi ti år frem i tid, som markedsleder på sårbehandling for både mennesker og dyr, kan SoftOx oppnå en omsetning rundt 24 milliarder kroner, sier Almås.”

3 Likes

Ja, dette kom kjappere enn forventet - blir spennende å se om det blir mulig å få noen aksjer til under 110 kr i morgen tidlig. I tilfelle blir det nok kjøp av 1000 aksjer til. Det beste med dette produktet er at SafeDes ikke er et hovedprodukt, men mer som en bonus i forhold til framtidige planer. Dette eventyrlige salget gjør da at de får inn kapital, som kan være med på å finansiere framtidige planer - og det er store planer de har!!
Likevel skulle jeg gjerne sett at det ikke ble delt hint om framtidig melding til enkeltpersoner, som deler videre i Facebook-grupper (selv om jeg kjøpte flere aksjer som følge av det) og generelt at de strammet opp hvordan informasjon blir delt. Det har noe med den generelle trovedigheten til firmaet. Men når det er sagt, så er det ikke ofte jeg opplever et firma som oppdaterer markedet så ofte - og med så mye bra!!

4 Likes

Forøvrig må folk huske på følgende: pga aksjekurs på 100+ fremstår aksjen dyr - faktum er at justert for antall aksjer til et nivå andre biotek ligger på; feks targovax - så er kursen i dag ≈ 10kr. -

Med produktene i pipen og fremtidig forskning så er dette bare en sted begynnelse. Algeta blir en mygg.

3 Likes

I svarts grønne! Hvilke superb megapositiv overraskelse! Hvem hadde ventet dette da!?

Allerede oppe i 45000 flasker PR dag og det jobbes med å etablere en ny produksjonslinje for å dekke økt etterspørsel!! Vi skriver altså 6 mai! Det ble sagt at dette produksjonsvolum skulle være på plass i slutten av mai! Var det 1,2 mill PR uke med produksjon på 5000 fl PR dag?! Nå er vi altså oppe i 10,8 mill PR uke!!:money_mouth_face::money_mouth_face:

Men det virkelig positive ligger i det faktum at så langt leverer de kun til Norden!! Det ligger søknad inne om adgang til resten av EU markedet. Bare for å sette det i persoektiv. Norden bor det anslagsvis 26 mill mennesker. I EU utenfor Norden, bor det anslagsvis 421 millioner mennesker!!! Tog du an?!

7 Likes

E24 :sweat_smile: Notera nedre länk.

1 Like

Vel, vel E24 har vel etterhvert innsett at det ikke er merking av meldinger som betyr noe, men innholdet. Dersom de mot formodning ennå ikke har fått det med seg, vil det gå et lys opp for dem når børsen åpner i morgen tidlig.

1 Like

Dette var moro, selskapet imponerer med å ligge foran tidsskjema! Blir spennede å se hvor mye den går på denne nyheten😊

Trist sak… hvorfor kjøpte jeg ikke 10 ganger så mye når jeg hadde sjansen på kurser rundt 50… :man_facepalming:

4 Likes

Kjenner følelsen. Jeg kjøpte på 30 og 40-tallet, og solgte alt på 70… Fin gevinst, men nå skulle jeg gjerne hatt litt mer… :grin: sånn kan det gå av og til, og man blir ikke bedre av å plage seg selv med det. Men man kan sikkert alltids lære noe av det… :nerd_face:

1 Like

Enig - var inne på 50 jeg også, ut igjen på 60 og noe. Fornøyd med den traden, enn så lenge :joy:

1 Like

Husk at det fortsatt går Ann å kjøpe seg inn imorgen. Denne stopper ikke på 150-200. Langt derifra.

1 Like

Eneste grunnen til at jeg ikke faktisk kjøpte 10x mer enn det jeg har nå er Merkur… selskapet bør prioritere å komme seg bort fra det gjørmehullet så fort som f…

2 Likes

Så spørs det da om SoftOx tar en BGBIO i morgen; 100% i løpet av første minuttene? Ikke umulig.

1 Like

Har du regnet på det? Hvor mye vil 45.000 flasker pr dag bety i inntekter/fortjeneste for selskapet?

1 Like

Burde lett nå en markedsverdi på mellom 2 - 3 milliarder kun på forventning om EU-godkjennelse når markedet viser et så stort sug etter produktene - dette er bevis på at markedet vil ha produktet . Fra 5000 - 45000 er helt hinsides på den korte tiden. Kun på Norden!!!

2 Likes

Vi snakker altså om en 9-dobling av produksjonen + enda en kommende økning fordi produktet blir revet vekk fra butikkhyllene !!
Og med iallefall 3 innslag ikveld på Tv2 nyhetskanal ikveld så tror jeg nok endel får opp øynene her og kalkulatorer flyr varmt i de sene kveldstimer nå :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nevnte jeg at dette egentlig er ett biprodukt og således en “liten” ekstrainntekt for Softox :sweat_smile::moneybag:

Tror mange ble tatt på senga nå av mld 1uka i Mai. endel som solgte når den passerte 100-lappen vil jeg tro !

Blir spennende imorra :sunglasses::raised_hands:t2:

3 Likes

Hvor åpner SoftOx torsdag

  • Under 100
  • 100-109
  • 110-119
  • 120-129
  • 130-139
  • Over 140

0 stemmegivere

Bort från merkur och in på Oslo börsen hade vart nice. Ser det är många här på forumet som suktar med stor avundsjuka på denna diamant för de inte “kan” handla. :wink:
Så småningom hoppar väl alla PCI, NANO, TRVX och PHO fantaster över till denna när de övriga kemi produkterna kommer mer på tal.

1 Like