Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Vi får håpe og tro at tilgjengeligheten blir bedre nå når dagsproduksjonen er oppe i 45k flasker.

1 Like

Jeg tror kursen får seg et løft ved belreftelse på effecdes er i markedet. Hvor stor vet jeg ikke, men en slik melding derisker selskapet ytterligere. Da står de brått på 2 ben og ikke bare ett (safedes). En ting er at vi ivrige aksjonærer «vet» at effectdes kommer. En annen ting er å få det svart på hvitt i en børsmelding «nær deg».

2 Likes

Om du ringer Apotek1 kundeservice, sier stemmen: vi har ikke kapasitet til å svare på lagersaldo av Antibac… :stuck_out_tongue:

Fikk forøvrig vite at det bare har vært en forsendelse til Apotek1 til nå. Ved ny leveranse vil alle apotekene deres få inn produktet, men de store som f.eks. Majorstua får mer.

Etter en kjøretur har jeg fått tak i 10x 100ml. De har igjen 16 stk. på Apotek 1 Holt Vestvollen.

Produktkode er 995516, noe som gjør det lettere å spørre om det er et annet apotek som har det inne.

Tillitvekkende duft i bruk, svak edikk og hint av svømmehall.

1 Like

111-112. Bare et tidsspørsmål før vi stikker oppover nå ser det ut som. Tipper 120 ved slutt idag.

Nå er det jo rene stillingskrigen i boka!
Får håpe det kommer noen som kan tenke seg plass på topp-50 (minimum 20k aksjer)

Håper og tipper sluttkurs 112 #lønnimorra :wink:

1 Like

Samesame soft og vtiq i morgen :slight_smile:

En ting jeg lurer på er bleking. Da jeg satt i bilen så sølte jeg litt på buksa, og tanken slo meg, hvordan er blekeegenskapene til denne løsningen?
Noen som vet om et lett blekbart produkt jeg kan teste på?

PS. ingen blekemerker på min mørke dongribukse enda, klorin gjør det på sekunder. godt tegn.
PPS. Jeg har ikke klart å bleke noen ting.

Var jo en gap der på vei opp, den ble det tradet i i i dag:

5 Likes

Vi vet jo fremdeles ikke hvor mye de produserer. At de har etablert produksjonslinjen betyr ikke at de har startet produksjonen

2 Likes

2 Likes

Såvidt jeg har forstått er dagsproduksjonen allerede oppe i 45k flasker. En ny produksjonslinje for ytterligere 30k flasker vil være i produksjon fra midten av juni.

Men når vi ser hvor fort det gikk å få økt produksjonen til 45k flasker, så skal det ikke mye fantasi til for å skjønne at en dagsproduksjon på 75k flasker kan være på plass i månedskiftet mai/juni.

Så har vi sett innlegg som viser at søknad om adgang til EU markedet utenfor Norden ble sendt i desember 2018. Med det regelverket som ligger til grunn for godkjennelse, samt at EU har kutta byråkratiske krokveier, så er det grunn til å anta at en godkjennelse kan foreligge mår tid som helst.

10 Likes

@erpe80 Er dette utdrag fra E24 Aksjelive når du betaler for strømmende kurser? Det er dypere ordrebok enn feks Nordnet gir meg, og det er jo kjekt.

1 Like

Jepp det stämmer. Jag tog det erbjudandet @pdx kom med til e24. Så då har man tilgång til djupare orderdjup live

2 Likes

Mykoksen buller igjen!

image

5 Likes

Kom tilfeldigvis over denne…

1 Like

Gamla insidersalg som redan haft sin inverkan på kursen. Mr bear :slight_smile:

4 Likes

Ja, det står jo inside-salgene ble gjort i april, poenget er at utvikling i ettertid for selskap som har hatt insidesalg er -3% dårligere enn referanseindeksen. Men jeg legger 0 vekt på det - eller SoftOx, tenkte bare det var interessant :slight_smile:

1 Like

hva er fasit så langt?

2 Likes

Det står “annualisert basis” - så dette må du sjekke om 1 år.
Men slik jeg tenker børsene vil utvikle seg tror jeg Investtech tar feil i denne omgang :sweat_smile:

2 Likes