Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Innlegg tusen. Samme som kurs snart.

2 Likes

Ah eg har ventet på den i fire dager nå!

Mitt desidert fineste verk på tekinvestor :see_no_evil::pray:

2 Likes

Fcuk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Skål pojkar :nerd_face::moneybag::beers:

2 Likes

giphy (2)

Egentlig til ære for @Geirbjarne

Post nr 1000 :grin:

3 Likes

Hvis dere sjekker urlen så tror jeg 1000 var for lenge siden, årvåkne og tapre moderatorer har fjernet 50 trollposter!

2 Likes

Back on topic, når rapporterer softox? Finner ingen financial calendar

1 Like

Funny-party-gif-with-a-pig

1 Like

image

Forøvrig har de sagt de vil komme med litt tall fra Q2 før Q2-rapporten. Her raporterer de så sent som overhodet mulig :zipper_mouth_face:

Edit: Hentet fra nordnet.

3 Likes

Skal tømme alt av kontoer og investere rubbel og bit i Softox rett før Q2 om det ikke har blitt lekket noen håndfaste tall før den tid. Kursen kommer til å eksplodere.

2 Likes

Tror nok kursen kommer til å gå lenge før det tidspunktet. Det tar bare litt tid for markedet å la det synke inn at de skal produsere så mye som de har sagt.

2 Likes

Kursen kommer nok til å løfte seg fra dagens nivå, men usikker på om markedet klarer å ta innover seg HVOR mye Softox faktisk får inn av cash uten å få det svart på hvitt. Selv om det nok er Q3 som ligger an til å bli aller mest spinnvilt i så henseende.

2 Likes

Jag har lagt in trigger datum i förra veckan. :grin: Q3 är jag däremot lite tveksam till då den är satt till 31/12

1 Like

Hva er grunnen til at de er så på etterskudd med sine kvartalsresultater?

1 Like

Spennende uke imøte. Tror på en Veso-melding imorgen og Eu-godkjenning på Onsdag.

Har veldig tro på VESO-melding selv. EU-godkjennelse får komme når den kommer - det blir en god dag uansett når den måtte komme.

2 Likes

Ikke mulig å få tak i på Apotek?

Ser dette apoteket reklamerte med at de hadde fått det inn, men får ikke treff når jeg søker på Apotek1

1 Like

Finner heller ikke på de apotek1 jeg har vært på, enten er det for stor etterspørsel eller så har apoteken bestilt inn for lite kvantum

1 Like

Produktet er ikke å oppdrive på noen nettsteder.

Jeg har selv vært på 8-10 apotek 1 i bergensområdet for å få tak i. Samtlige har vært utsolgt eller ikke fått inn. Min mor fikk dog, etter et godt råd fra sin sønn, kjøpt to flasker for 2 uker siden.

4 Likes

Apotek1 Grensen, Oslo , har heller ikke fått inn på en stund.

1 Like

Er ikke alt priset inn, inntil konkrete tall foreligger altså?