Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Men årsrapporten som kommer 31 mai, ifølge dn. Vil den lette litt på skjørtet?

1 Like

Må vel bli denne da?

10 Likes

SoftOx party

5 Likes

Bare husk at du ikke blir full av den til venstre der – ingen alkohol i…
Så ta heller 2 av den til høyre :wink:

2 Likes

Tar 10 av den till höger :grin:

2 Likes

Vet dere om de selger den i nettbutikk? eller kun på apoteket?

2 Likes

Har inte hittat på nett ännu. Kollar typ jätte ofta. :grin:

2 Likes

Ser Blåtind selger små flasker alkoholbasert desinfeksjon til 149 kr på byggevareforretning!!

Skulle tro det var et markedet for SafeDes ja når alle butikker, også byggevare og matbutikker har tatt inn hånddesinfeksjon nå!

3 Likes

Er det rettighetene for oppskriften de selger til Antibac, så de får en liten del av per flaske solgt ?

1 Like

Softox selger ferdig produkt til Antibac, som distribuerer varene videre. Antibac og Softox deler inntektene 60/40.

5 Likes

Takk for svar. Eier ikke aksjer enda, men vurderer inngang. Mine tanker

Så noen bilder av manuell tapping tidligere, har de nå fått tappemaskin ? Burde kunne øke marginene drastisk.

Produktet virker overlegent fantastisk som hånd desinfeksjon vs alkoholbasert . Burde være standard i helsevesenet + + +

Unngår selv alkoholbasert på jobb da det irriterer huden, er satt opp mye fuktighetskrem pga problemene som oppstår.

Alkoholbasert blir kanskje bedre som overflate desinfeksjon mtp pris?

2 Likes

Du har aldri sett bilde av manuell tapping av noen av softox sine produkt.

2 Likes

Finner ikke safedes på noen av apotekene jeg har vært på :sob:

1 Like

Tror du blandar med Oxyl-Pro

2 Likes

Det florerer jo med fuktighetskremer av ulike slag på sykehus nettopp pga at håndvask og alkoholbaserte hånddesinfeksjonsmidler tørker ut hendene.

1 Like

Ja stemmer, var den jeg så :smiley:

2 Likes

Usj ctrl/alt/del

1 Like

Spørsmålet for meg (og muligens fler) er om det er soft ox eller pcib som går mest på 2 måneders sikt :thinking: Det smarteste er kanske å differensiere i begge, men liker best å gå all inn i det jeg mener gir mest​:see_no_evil:

1 Like

Sitter selv med ca 60/40 i favør PCIB og sier ja takk begge deler :money_mouth_face:

3 Likes

Denne var jo litt artig da, fant den på Facebook gruppa.

https://softox.then.no/?fbclid=IwAR3nQWqi1x48HTfdLYmymkpO0vYrrG8h-FaPk0z8nHrWGzktwVYUBozUxyI

6 Likes