Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions (Part 1)

Morgon flushen.

Nå er det vell bare til å sende Mail til hjemkommunene for å anbefale antivir som et bedre alternativ enn alkoholbaserte antibac’er i skoler og barnehager :grin:

Lite overhead. Er det noe analytiker kursmål ute på Softox?
Ligger med Minervini kriterier, det tilsier et godt potensiale.

Inte direkt nej. Det har vart snack om en Arctic analys som troligen beställd driekte av en investor. Tror det var 100kr men för en GOD stund sedan.

Ok, spennende aksje.

1 Like

Hvis tallene om faktisk performance overhodet lever opp til bare 50% av potensialet her så er aksjen veldig gunstig priset akkurat nå.

Solid merkurrabatt her.

6 Likes

Det kjedelige med denne aksjen her er at en aldri vet når noe skjer. Bruttotall og EU-godkjennelse kan ramle inn når som helst… hadde vært greit med litt mer forutsigbarhet så en kan vekte seg deretter :sweat_smile: Per nå tørr jeg ikke vekte ned en eneste aksje…

2 Likes

Må si det er utelukkende merkurfrykt sopm hindrer meg i å gå veldig tungt inn her

2 Likes

Hindrar inte mig :grimacing:, fast tungt är mest troligt olika för oss :sweat_smile:
Nyheter har uppenbarligen slutat skapa stor hype. Betyder då att uppsidan bara blir bättre och bättre ?

1 Like

Jeg er inne med det jeg kan overføre uten skattetrekk … men det er tungt ja :stuck_out_tongue: 55-60%% av mine midler er inne . For meg ser den billig ut uansett hvordan jeg regner.

Ja så lenge du orker å sitte hvis det kommer en ny hit piece i e24 og kjører aksjen langt nedover da.

Janteloven regjerer og ingen journalister liker oppkomlinger

Inte använda stopploss är grejen. Hade de på försenad rapport dag så fick köpa mig in 2kr över det blev sålt. Ikke bra. :slight_smile: Denna kommer garanterat få fler whiplash skador. Men i det lite längre löpet när Q rapporterna börjar visa resultat. :rocket:

1 Like

Sikkert ikke umulig, men så lenge det er penger man ser på når tallene kommer… Det burde ikke være noe å tape her i mine øyne annet enn midlertidig. Jeg er inne med tanke på mer enn SafeDes.

1 Like

Makan til rør altså. +1,5% på meldinga i dag, skulle det komme en melding om innsidesalg, pang -10-15%

Vi får bare vente på solide q2 tall. Det vil jo force den opp uansett. Verste er at den var +8 % ved åpning.

Ja, men hadde vært allright om de framskynder q2 rapport, for det er et halvt år etter q2 er det ikke? Jeg tror ikke de helt forstår aksjonæres behov enda. :stuck_out_tongue:

Tror ikke du behøver deg for innsidesalg, de løste det veldig smidig sist :wink:

1 Like

Er jo et faresignal at aksjen ikke beveger seg på god nyhet.

Ikke gå i fellen med å forveksle aksjen med selskapet

Er ikke bekymret for noe som helst. Oppgangen kommer når talla blir offentliggjort. Bare et lite irritasjonsmoment