tja, ikke vet jeg. Befinner seg jo nå i nord norge, men det står DEEP USA som faktisk er en havn. Kontrakten er vel ute i disse dager er den ikke?
Normand Arctic er oppført i spotten på følgende oppdrag, mer vet ikke jeg.
[NORMAND ARCTIC](javascript:void(0) 11340 1000 II Aker BP - Supply duties ( Call off, direct ) - 3 months firm + 3m opts 01.07 - STAVAN
Aker BP leier deepsea nordkapp😃
Gud bedre for en oversikt du har😀
Husket det litt tilfeldig for dt var en sak om høy rate på den😂
NM til Carmen på Filipinene?
Aner ikke hvilken Carmen det er rett og slett, mistenker dog Mexico, nye forsyninger😀
ha ha…dette blir spennende. håper at du får rett i at NM går i en langtids kontrakt
Fortsatt uvisst, men sjansene øker for det etter mine bedømmelser.
Litt av grunnen til at jeg delte de videoene ovenfor, kollegaer mener LPS er en mester til å vurdere muligheter samt komme til gode løsninger og slutte dealer
ja det står det på marin trafick…står carmen(ph) PH står for philipines. tro ikke dette er feil
Aiaiai, la ikke merke til det, kun Carmen så jeg, da er det garantert gode nyheter i siktet.
Rodjer…ser ut som du får rett… bøyer meg i støvet
Nja, vil se det svart på hvitt først, håper bare dersom det stemmer at de faste bidragsyterne her inne fortsatt sitter på aksjene sine.
Vi kan vel i så fall være enig om at den ikke tar turen til andre siden av kloden for morro skyld?
Det står PH men det står også “Reported ETA 16.06 06:00”. Hvor lang tid bruker man på en slik overfart…? Fra MX til PH altså…?
EDIT: 4-5 uker (hvis det tok 3-4 uker fra Mekjarvik til MX)?
Oppdaterte seg nå (registrerte meg for free account på marinetraffic - vet ikke om det har noen betydning). Dos Bocas, MX - er litt mer sannsynlig ja - og det er like syd for nåværende posisjon.
Haha… også var vi tilbake på Carmen (PH) igjen…
Minutt for minutt ja… bokstavelig talt. Er nok best å bare logge seg av og nyte en tørr sommerkveld her sørpå
Sliter med å tro den skal til Filippinene🤔 er Mexicogulfen, vest afrika og brasil som er mest aktuelle imho
helt klart… må være carmen i mexico
Holder minutt for minutt. Trodde det skulle komme melding fra SOFF i dag, Fikk heldigvis litt news i Borr i stedet. Borr fikk jo til noe med Pemex i dag, så det er jo aktivitet Mexico.