Tror jeg har delt det her tidligere, men det er litt kjekt å høre gamle Johannes Solstad i 2014 og sønnen Lars Peder i 2015. LPS måtte gå gradene fra matros til kaptein før han fikk overta “skuta”.
Når kursen lagger henter jeg ofte fram videoen med Johannes Solstad
hei… men vi hører kanskje noe mer i morgen. merkelig at man ikke orienterer om den evt forlengelsen. hvis jeg hadde hatt rattet på solstad så hadde jeg vært tidlig ute med orientering om forlengelse…dvs flere uker i føre veien. samme med langtids kontrakter. det virker på meg at de har en dårlig prising mot pemex og at man venter til det ytterste før man går inn i forlengelse. de ønsker nok en langtids kontrakt.
Maximus på farta igjen ifølge marine traffic.
Nå blir det spennende å følge den
Hehe, god fart, “frykter” litt at den skal tilbake igjen der hvor den kom fra igår, men lov å håpe på en ny destinasjon.
ligger inne med ELM-17, men ikke sikkert det betyr noe.
…10.6 knop…god fart? ser ut til at den steamer tilbake til utgangs punktet. eller andre tanker?
Kjører dem med særlig høyere marsjfart da?
Ikke akkurat en speedbåt dette her😀
Aner ikke, men brukte vel 3-4uker fra Mekjarvik til Mexico
Marsjfart dette😃
Aiaiai,
Reported ETA: 2021-06-16 06:00 LT (UTC +8)
Calculated ETA:
••••••••••
Calculated ETA at:
••••••••••
Predictive ETD:
••••••••••
**ported Destination: CARMEN ANCHORAGE
Ja, da stiger spenningen igjen, da tror jeg sjansene for forlengelse med Pemex minker ganske kraftig.
Om jeg husker riktig er den på vei til havna hvor den lå i påvente av oppstart for Pemex.
Tror dette kan være et mulig bra tegn i og med vi vet det var andre alternativ enn Pemex på bordet. Uten den viten hadde jeg vært smånervøs
Trenger litt spenning… holder på å linke opp alle skipene til marinetraffic i regnearket mitt og da er det faktisk litt kjedelig med så stor flåte.
Arctic er på vei til USA - noen som vet hvorfor?
NM minutt for minutt her ?
Mellom plenklipping og fotball EM
Ja, ser det nå, det tyder vel på en melding på det fartøyet også da?
Er vel ikke på vei til usa den? Arctic er under kontrakt mener jeg, skal vel til en Deepsea rigg?
Brent harbrutt 74.
Haha, riggen heter vel kanskje US Deepsea?
Deepsea Nordkapp sikkert- US:smiley: