Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

og det vil være et godt og trygt tegn dersom den nå dokker for slik klassifisering ettersom dette, slik jeg etter rask gjennomgang forstår forskriften, vil være bortkastet dersom skipet skifter eier.

Men, dette virker det som om @Hnesse og sikkert en del av dere har mer greie på enn meg

Oppføres det offentlig hvilken klassifiserings status som gjelder for fartøyene til et selskap?
Hvor finner man slik informasjon?

Er det ikke det som står under Main Class under skipsinfoen på soff-sidene da?

Dette er en god nyhet når for SOFF og service/supply.

2 Likes

Interessant nok er spoten for NM ikke oppfatert siden 14.06 de andre er oppdatert 16/17.06

Det er ganske vanlig at den kun oppdateres mandager, vanligvis lite endringer på den.
Hvertfall min erfaring at den i all hovedsak oppdateres en gang i uken.
De andre oppdateres flere ganger i uken, spesielt de to øverste.
Skal jeg være helt ærlig tror jeg ikke det kommer flere oppdateringer på NM på Solstad siden, antar den plukkes bort snart.

Denne for eksempel er oppdatert idag, men det er ikke gjort noen endringer siden igår.

Last updated: 17.06.2021 09:00

Vessel Type Client Availability Port
Nor Captain AHTS TBA Mid to late August Batam, Indonesia
Nor Spring AHTS Idle Batam, Indonesia
Normand Swan PSV Santos Mid to late June Dampier, WA
Normand Leader PSV Woodside 9 July Fremantle, WA

Minimale bevegelser blant topp 50 for tida, total endring dagens aksjonærliste:

Topp 50 total +8 062 +0,01% 61 199 860 81,53%

Småsparere blant topp 50 som har økt med 8062 aksjer

Ingen endring på posisjon for maximus

Nei, så det, “låsningen” på Marine er borte og den funker igjen.

Litt nyere data. 2 timer siden

Hva skjer i prehandelen? 5,56?

Lurer på det samme. 200 k post på 5.65. Kan jo være at noen prøver å trigge stopp loss og sikre seg aksjer. Tror det kommer news i dag jeg. Så jeg plukker litt. Men kan jo være bad news og med den dumpen der…

1 Like

Gidder du legge ut en skjermdump? Dette er spennende, men som vanlig er det nok bare manipulering før start, stoler lite på pretrade uansett vei.
Har ikke mer enn 5 linjer i dybden jeg

soffdump

Forsvant der, men merkelig oppførsel. Tenker det er en velkjent person som manipulerer litt

Nordnet dere bruker?
Har DNB selv og ikke vært slik ordrebok siden kl 08 der hvertfall, sett helt normalt ut

Var vel rundt 400k som var ute på selgersiden der. Men skjult eller trukket nå…

Kan være Nordnet som bøgger?

Jepp, det jeg mente å antyde fordi ordreboken har vært rimelig stabil på dnb plattformen siden 08, selv om den ikke alltid er å stole på heller da :rofl: