Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Fikk nå plukket litt på 6.05. Så nå har jeg et rundt tall med aksjer. Ha en fin dag folkens.

1 Like

@OLADUNK1,

Når du har anledning, vil du sjekke live kartet hos marine om følgende fartøyer ser ut til å være i jobb:

Normand Pioneer
Far Scout
Sea Brasil


Ikke voldsomme synlige volum nå…

Pioneer forberedes ifølge ubekreftede rykter for en kontrakt i Russland i sommer.

5 Likes

Høres fint ut @Hnesse, hadde bange anelser om noe på den blant annet :smiley:

Brasil virker å være i arbeid i Brasil. Scout ligger til anker i Brasil

1 Like

Oki, tusen takk!

Bra håp for Pioneer da innen kort tid, Brasil på oppdrag som den skal til ut 2021 og Far Scout ligger nok da uten oppdrag for øyeblikket.

Ganske varmt endel steder i landet idag og ser ikke bort fra at en eller annen kan ha fått solstikk som selger sine Soff aksjer til 6,05 :cowboy_hat_face:

Det meldtes på XI at det, jf. vesselfinder, var bevegelse og oppdatert kurs på NM nå- er det noen som kan bekrefte/avkreft dette?

Da er det i tilfelle en som har abb. på vesselfinder som da kan følge i realtime






2 Likes

2 Likes

Takk! Ingen bevegelse da

@Rodjer @Andyboi @Metallian @srh mfl. Dere står på med oppdateringer. Tusen takk for utmerket innsats.

3 Likes

Normand Samson er på vei til Italia. Står vel uten kontrakt fom 3Q denne, så her skjer det kanskje noe snart?

Det ble vesselfinder abb på meg, men dessverre tar det noe tid før jeg får oppgraderingen registrert slik at jeg kan få live-nyheter fra NM og de andre

Genialt med linker til skipene rett fra regnearket

3 Likes

Da ble det oppdrag på Sapphire og Sigma også gitt.
Antar at det ikke er superrater, men dog, alle 5 fartøyene av Solstad på norsk side er i arbeid. :smiley:

Far Sigma AHTS Acona IKM / MOL N 22.06 Bergen
Far Sapphire AHTS Acona IKM / MOL N 22.06 Bergen
3 Likes

Skal si meg fornøyd er det 150k+ kommer et ras ledige båter nå

1 Like

hva med NM… “rodjer”…ta saken og ring solstad… og få fatt å info… vi kan ikke sitte å vente lenger :orangutan:

Haha, akkurat denne situasjonen hadde jeg i et av mine mulige scenario.
At man går for ny langtidskontrakt og derav ikke forlenger på ukesbasis med Pemex i påvente av at alt skal være klart og signert.
Har nok vært mye avveining for og imot helt opp til i forgårs om hva dem skulle velge seg av løsning.
Eller, skrev vel at det er ingen automatikk i at ny kontrakt meldes umiddelbart etter avbrytelse med Pemex, men den kommer @OLADUNK1, ellers hadde ikke NM blitt liggende i Mexico med bankene i hælene.

hva melding håper vi på å få her rundt NM? langtidskontrakt + bankene enig om … ?