Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Ja, og vi trenger volum, spesielt når det nå går mot bedre tider og et voksende marked vil det kunne bli helt avgjørende mener jeg.

GH Endurance skal også på sommeroppdrag for Saipem fra 1/7, så da er vi nede i 21 ahtser.

1 Like

Dagens topp 50 liste viser en nettoøkning, Nordnetterne står selvsagt for reduksjonen ref. @Andyboi sitt bilde delt her igår så er det ikke overraskende.

Topp 50 total	+17 231	+0,03%	61 149 256	81,47%

Satser på at dette blir en rimelig kjekk Soff dag.

1 Like

Olja over 75 nå, en eller annen gang må vel kursutviklingen i rederiene også påvirkes av oljeprisen :slightly_smiling_face:

Skulle nesten tro at vi burde nærme oss det punktet nå snart ja.
Og jeg beklager om jeg er litt i grenseland negativ/stygg i omtale av Nordnettere.

Gud bedre for et algoritme kaos i Solstad :face_vomiting: :face_vomiting:

Far Sapphire går av spot kontrakten nå, mens Sigma fikk et døgn til.

Far Sigma AHTS Acona IKM / MOL N 23.06 Bergen
Far Sapphire AHTS Acona IKM / MOL N PPT-PM Bergen

Såvidt jeg kan se er de kortsiktig tekniske indikatorene positive nå så da gjenstår det bare at en eller annen dumper litt slik at det kan ødelegges :grinning:

Dn Investor er ikke enig :sweat_smile::

Men støtta på 6 kroner virker sterk, også på blodrøde dager :+1:

Har ikke peiling på TA, så bare på den tekniske greia på FA.

Uansett, nå skal jeg ut en tur i dette nydelige sommerværet, akkurat nå er børsen og soff som å se maling tørke

hmm…hvilke spåkone er det du ringer?..alt er labilt… dvs…som å ha vann på dekk… :cowboy_hat_face:

Vet ikke så mye jeg heller, har begynt å sette meg inn i TA for litt siden. Roboter, algoritmer og tekniske tradere handler hovedsaklig basert på det tekniske bildet, så greit å kunne hovedprinsippene :wink: :slightly_smiling_face:
Anbefaler @Nocturne sine TA-videoer :wink:

1 Like

Salg av Far Spirit!

2 Likes

Sikkert greit å vite noe grunnleggende om det.
Men, er man langsiktig 1-3 år ser jeg ingen hensikt i å benytte seg av TA, i tillegg er det slik at Solstad er et selskap med normalt sett høyt driv av meldinger og således styres kursen mer av det.

Ikke fått den meldingen, må være noe systemsvikt idag, fikk heller ikke Photocure meldingen.

https://newsweb.oslobors.no/message/536563

Takk, ja.
Så den der nå, men meldingene her på Tek for Insidere uteblir dessverre @pdx

Ellers, det var vel nummer 9 av i alt 37.

Ingen som får meldinger på Tek nå, så det virker som om meldingstjenesten har tatt sommerferie :sunny: :sunglasses:

Seacor raten va som venta pen, ca 180k/dag

Grdit at det selges jevnt og trutt. Spirit ee såpass ny som 2007 så interessant hvem den selges til🤔 også interessant at denne båten selges til omtrent bokført verdi, noe som igjenviser at Soff er på kurs med avskrivningen sin.

2 Likes

Den er fin.

NEWApache UK

R/M Ocean Patriot (3 x AHTS), D/D 14

22/06/21 - 25/06/21

@Metallian, Drott og Prosper blir ledige til denne jobben og er vel de eneste store ledige.

1 Like

Jeg fikk melding