Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Nedsalget er over for de vi vet om :grinning:

Og “fordelen” er at de fleste er i minus så salgspresset bør generelt være svært lavt

Kom ut 22k salgsordre på 5,7 når jeg tok en liten post til litt under nettopp. Så er fortsatt salgspress på 5.7. Men ser at den drar videre oppover nå. Så det er jo bra :slight_smile:

hva er det som skjer. hvorfor stiger solstad så mye?

Dof +25% så må være noe i markedet

ja. men hva. er forresten ikke sikker på om det blir restruktering i dof. de har mange konstruksjonsbåter og de viser vei i utviklingen. pga dof så går solstad opp. tegn på friske melding i markedet?

Tror det er FOMOen som driver oppgangen i DOF. Skakkjørte selskap som Prosafe og Seadrill går opp på vakuumtrading siden restrukturering er så og si i orden der, Så da kan det jo hende noe sånt også skjer i DOF :crazy_face:?
Kan hende at det forholdet at SP1 er ferdigsolgt sammen med Dof sin oppgang driver Soff?

Sikkert pump&dump i Dof, en eller annen større som selger seg ned kanskje.

Men, skal man høre på de som har greie på det er den siste tids utvikling i Seadrill hinsides all fornuft.
Blir smuler igjen.

1 Like

Kjøpte Seadrill aksjer på 2 kr jeg, i påvente av vakum.

2 Likes

Veldig bra, nærmer seg nok gevinst sikring.
Men, kjenner ikke aksjen

Tror i allefall at taket i SOFF ligger på 5.9 nå i stedet for 5.7. Vi får se, men tipper at den dagen noen større tar tak i SOFF så kan det bli hyggelig.

Der kom det en stopp i handelen også ja. Ser man det. Skal ikke så mye til for å løfte etter flere ukers nedsalg fra bankene.

Yes, 5.9 brutt også. Kjekt å se 6 tallet. Kan bli en flott dag dette :slight_smile:

1 Like

Pumping.

Må være noe på gang🤔

Hinsides det som skjer u Seadrill, man skulle tørt gamble😂 selskapet er jo konkurs😄

1 Like

ja, det er hinsides all mulig fornuft.

1 Like

Står noe på Solstadkanalen i XI om NM og muligens ny destinasjon (Alaska) i Marine traffic. Jeg har ikke tilgang selv, så vet ikke om det stemmer, men dersom så. … :wink:

1 Like

TAKIN-A ANCHORAGE står det så stemmer det

1 Like

Om alle skip med destinasjon Anchorage skulle til Alaska ville det blitt trangt i den lille havnen

I alle dager😳 det er superspennende, man flytter ikke en sånn båt fra Mexuco til Alaska for en ukes jobb😃