Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Perfekt, ser ut som det strammer seg til ja.

Noen som har oversikt over hvor mange båter som er aktivert siden q1 tallene ble sluppet?

Husker ikke helt, men mener Sea Spear, Sea Spark og Normand Titus hvertfall, @Metallian husker kanskje om det er flere, men tror det er alle.

De 3 ja, var ikke Flyer ig såvudt innom Fedjafjorden? Ig så har vu mer aktivitet på csver

Drott klemner nok bare inn noen dager der i venteperiode for Aker, meget bra er nok pen rate

Naley har vært ledig noen dager, håper den raten er rundt 150

Fornøyd med å fått snittet ned slik att jeg" bare" er 79 øre i minus.

1 Like

Største endringene på dagens liste.

  1. SPAREBANK 1 SR-BANK ASA - KONTO #4 -200 000 -36,78% 343 756 0,46%

  2. ESPEN TINGVOLL TEIGLAND (f. 1985) INN 102 000 0,14%

1 Like

En del innsidekjøp i Sioff nå, fånyttes støttekjøp når man ser på kursen, men kunne gjerne hatt noen slike i Soff.

https://newsweb.oslobors.no/message/538148

Tja, ikke rare greiene, men bedre enn ingenting, kanskje.

Typisk støttekjøp, men selv tror jeg Sioff skal videre ned til et evt. godt Q2-resultat.

Blir spennende å se utviklingen i Soff, SP1 tømte seg nok på tirsdag. Er usikker på Q2-resultatet, men jeg tror Q3 kan bli vendepunktet :+1: :crossed_fingers:

1 Like

Innbrungende liten ekstrajobb for Drott dersom de fikk noenlunde samne rate som Opal på samme jobben, 2-3mill på en uke

1 Like

Drott er vel en kraftigere båt, så mindre enn 400k er det nok ikke, bra det som en mellom jobb.

Sparebank1 SR ute av topp 50 på dagens liste

3 Likes

Husker jeg feil? Sa du ikke dette noen dager tilbake også?
Orker ikke scrolle oppover

Det var to SP1-konti som solgte seg ned, men begge er ute av topp 50 nå👍

1 Like

Ahaaa

Korrekt @Andyboi

Nå får vi se hva som skjer, spennende ordrebok med mye på kjøp og lite synlig på selgersiden

Ja, rundt 15k aksjer til 6 kr :wink:

Edit: med mindre det ligger noen skjulte ordre der

Men så jalla som markedet er nå med Axxis, Sdrl og nå Prosafe, så frister det å gå all inn i DOF :sweat_smile:

1 Like

Ser vi tegn på at det store “nedsalget” nå går mot slutten?
Posten på 5,44 er da en gylden mulighet dersom det er aktører som skal ut med større poster.