Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Jeg er happy med at uansett hvem som tar tak i aksjen så fører dette med seg at vi blir kvitt denne banken fortere nå enn den seigpiningen vi har opplevd de siste ukene.
Håper på noe nyheter framover nå så kan det bli fyr i teltet.

Ja, å få ut banken er det viktigste nå slik at vi kan få litt etterlengtet oppgang igjen :wink:

Også hyggelig med et hopp i utnyttelsen for AHTSene i spoten, endelig begynner ratene å følge utnyttelsene i spoten :slightly_smiling_face: :

image

2 Likes

Når Knut investerer, så er dette et krystall klart kjøps signal.
Knut kjenner markedet og ser lenger enn de fleste.
Så dette bør skape trygghet i rekkene samt skape mer interesse for aksjen.

Ja, bare synd at bankene gir f😕 de skal bare ut, tapet har de bokført allerede…

1 Like

Vi får se motsatt på det- når bankene er ute og har presset kursen ned lugger alt til rette for en formidabel kursøkning når det løsner😃 for min del vil eg ha bankebe mest mulig ute før feks melding om NM eller utskillelse av renewable

2 Likes

Der så vi 500k/dag for ahts igjen😃

3 Likes

Pioneer er nå på vei til Sabetta, så merkelig det ikke kommer mer info der🤔

1 Like

Har lært meg at lps ofte melder også for to csv samtidig om det ikke er for lange kontrakter så antar det snart kommer noe på Pioneer og en annen, tipper Australis eller Frontier, begge de er nå uten kontrakter

1 Like

Det hadde smakt godt😃

Og så mp vi få oppdatert spoten på NM ig snart

Dagen posisjon

1 Like

Her er jeg på tynn is, men ser at Normand Australis også har avreist fra Singapore og destinasjon OPL, hva nå enn det måtte være?

OPL = Outside Port Limits (ankringsområde).

1 Like

Ser ut som den har flyttet seg lenger ut og lagt til anker midt i leia🤔 kan ikke tro den skal bli liggende der…

Opplagt noe på gang, har lagt en stund i ro før den nå har forflyttet seg

Siem opal hentet ut av opplag etter 5mnd…kommer mulugens melding på den, måvel ha 10års klassing så tror ikke de henter den frem for noen mnd i spoten…

Helt ekstremt å se hvor mye som dukker opp om man søker offshore wind.
Artiklene er liksom ikke dager gamle, men kun snakk om timer siden publisering.

https://www.google.com/search?q=offshore+wind&biw=1344&bih=730&tbm=nws&ei=F7ztYIXsPOH2qwH8hrLwCg&oq=offshore+wind&gs_l=psy-ab.3...9884.14691.0.14860.13.11.0.2.2.0.192.1284.2j9.11.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.7.688...0j0i433i131k1j0i433k1j0i433i131i67k1.0.o91W-F81fSw

1 Like

Det er, basert på dagens lister, rimelig å tro at SB-salget er- eller meget snarlig vil være over nå? Det bli spennende å se hva som skjer videre!

Tror de ble kvitt resten igår :crossed_fingers:

Det burde ligge til rette for at om dem ikke er ute nå så har dem hvertfall meget lite igjen.

Status mandag:
16. SPAREBANK 1 SR-BANK ASA - KONTO #4 -169 094 -23,72% 543 756 0,72%

Usikker på hvordan Drott skal fikse to oppdrag samtidig(Aker fra før), men det går unna i spotten.

NEW [NORMAND DROTT](javascript:void(0):wink: Acona AS All duties, TO Barents, D/D 7 18/07/21 RNR

Også oppdrag for Norman Naley på direkten!
NEW [NORMAND NALEY](javascript:void(0):wink: Equinor Energy AS Supply duties, D/D 21 15/07/21 RNR

Veldig spent på den raten for Drott.