Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Ahtsene av Solstad i spotten er på oppdrag med unntak av Prosper som går på oppdrag om en uke om det da ikke dukker opp en kortvarig ventejobb.
Merker meg at Drott skal være på oppdrag for Aker de neste 30 dagene.

Far Sapphire AHTS SS7 UK 21.07 Bergen
Far Sigma AHTS SS7 UK 21.07 Bergen
Normand Drott AHTS Aker BP 12.08 Bergen
Normand Prosper AHTS PPT / TBA 20.07 Bergen

Nå kommer det varslede rateløftet på AHTSene også :slight_smile:

2 Likes

Ja, det ser sånn ut.

Er du live på marinetraffic?

Når jeg ser nå, men er ikke live så er vel ikke NM lenger der hvor den har vært de siste ukene?
Noen timer siden posisjonen av NM ble oppdatert i mitt bilde, men da var den hvertfall milevis fra plattformen Joe Douglas.

Bankene vet vi selger, men kjekt å registrere at det nå er en aktør som plukker greit av selger, ca 150k har vedkommende plukket siste halvtimen.
Ikke utenkelig at siste rest av Sparebank 1 ryker nå.

1 Like

Bør nerkes når begge bankene er timme

Ja, under normale omstendigheter kan jeg ikke skjønne annet.
Blir en velsignelse når de er tomme, om det er idag eller imorgen.
Den ene banken falt ut av topp 50 på dagens liste så den er nok bortimot tom hvertfall, one to go.

Helt opplagt en aktør som er på kjøpern nå og slik er lett å like.

2 Likes

Sparebank1 Sr bank hadde altså 712k igjen ifølge dagens liste som gjaldt til og med onsdag/torsdag i forrige uke. Om man sier at dem ble kvitt 2-300k på tampen av forrige uke samt 230k til idag så snakker vi at dem kan være ute imorgen.
Jeg tror vi er nær vendepunktet igjen nå.

Ja, 15 timer siden posisjonen til NM ble oppdatert hos meg. Kanskje noen med abonnement kan dele live-posisjonen til NM🙂? Har du, @OLADUNK1, fortsatt abonnement på Marinetraffic?

Ellers hyggelig å se at en kjøper kom på tampen idag😊

Om du er i fb gruppen ser du hvem kjøperen er, tyder på “to be continued” imorgen så får vi se.

Sea Flyer med spotoppdrag for Enquest fra imorgen den 13.7.

Kilde: Solstad sin egen spot side.

Sea Flyer PSV PPT / EnQuest (13.07) / TAQA (21.07) Aberdeen

Der kom bekreftelsen på Sea Flyer på Westshore:
NEW [SEA FLYER](javascript:void(0):wink: Enquest Supply duties, D/D to 21.07 13/07/21 RNR

1 Like


Ser ut som NM er tilbake til hvor den var når de var ferdig sist gang.

1 Like

Teigland, ja :stuck_out_tongue::wink: Lurte på når han skulle ta et lodd her.

AHTS-ratene i spoten tar seg endelig opp nå🙂

@OLADUNK1, takker, det blir vel sannsynligvis videre arbeid i Mexico da?

1 Like

Hehe, det kan nok uten tvil sette fart :grinning:

Om bankene blir ferdige imorgen kombinert med at han og andre nå tar grep kan kombo av fb gruppe/interesse etc. gi en boost nå.
Det skal uhyggelig lite til for å kjøre denne til 7+ dersom vi slipper banker som selger.

Viktig at vi nå setter kursen mot og stabiliserer oss et stykke opp på 6-tallet i første omgang.

1 Like

Ja jeg tror at de får seg sikkert en ny forlengelse i mexico.
Tror ikke det er lurt for Solstad å gå for en langtidskontrakt som ikke er godt betalt. så her trengs det noe tid .
Så nå ligger demest sansynligt uten for carmen og venter på nytt oppdrag

1 Like

Knut Klepsvik fyller på :grin::

  1. KNUT INVEST AS +100 000 +20% 600 000 0,8%

Ellers står Sparebank1 fortsatt med 712k aksjer

2 Likes

Det er bra!

Og ordreboka idag ser spennende ut.

1 Like

Det er vel twitter-skaren til Teigland som sørger for det :wink:

Kan det være SP1 som har lagt en sperre på 5,6 kr?

Tror det er en fair sjanse for at slike eventuelle sperrer ryker idag :grinning:

De har ligget med sperre lenge på 5,70 så ble det 5,50 og nå ryker snart 5,60, de nærmer seg tomme og håper de blir det i løpet av dagen

Ja :wink:

Kan se ut som vi når 1 mill i omsetning før 0930 eller 1000 :slightly_smiling_face: