Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Ja, fryktelig irriterende igjen nå.
Men, vi får nok bare smøre på med mer tålmodighetskrem.

Men, ganske herlig å registrere at selv om kursen lagger så fortsetter den fine utviklingen i spotten.
Sapphire som ble ledig idag skal ut igjen imorgen.

Kjennes ut som vi trenger glidekrem

har det skjedd noe blant topp 50? tenker nedsalg endringer. det vil fortelle mest hva disse tenker som egentlig gir en ryddig “view” hvor vi skal…

Tja, det er det vanlige, Hemen ned noe, 90k, Nordnetterne ned med 25k og Nordnet Bank opp 30k, ellers bare små justeringer.

lukter ikke bra. dvs topp 50 selger seg ned…

Hva lukter ikke bra, hvis man inntil videre ser vekk fra Hemen?

Ingenting nytt på topp 50, akkurat som det har vært siste måned.

1 Like

Tipper endel småsparere er lei og kjører exit, koste hva det koste vil.
Vi andre kan håpe på en melding snart som kjører oss greit over 6 igjen inntil NM kommer.

1 Like

i am happy. kjøpte på 5.65… og jeg har mye mye mer tro på solstad nå enn jeg hadde de siste månedene. de leverte bedre enn forventningen samt de har ikke mistet omsetning… snart blir det trangt og prisene skal opp. det tror og mener ihvertfall jeg

1 Like

Skuffelse etter Q2 kan ikke begrunnes i annet enn manglende innsikt i selskapet, markedet og situasjonen. Men, det kan nok bli litt traurig fremover til neste hyggelige melding.

Vi som har trua får laste opp så godt det går.

1 Like

Ja, tok 4k til på 5,63 nå.
Har gjort mitt for dagen.

Bare tull med kursen i Soff om dagen og det har det sannelig vært en stund.
Enig i det du skriver at har man trua på prosjektet kan det være fordelaktig å handle seg opp mer.
Overreaksjon idag uten helt å se hva det skyldes annet enn hva jeg skrev over at noen har gått lei, men at kursen skal ende ned 5% idag har jeg vanskelig for å tro på, men ingenting forundrer lenger heller.

PS! Nå ser man at gribbene kommer til syne på kjøpssiden :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

alt er helt greit…er bare å kjøpe. ligger inne med 25k på 5.6 ha ha… skal ikke forundre meg om jeg drar det i land

Satser på at du må høyere :joy:

ha ha ha…vent å se…

Noen som ble lei (fallet)

1 aksje på salg så er vi på 5,71 :grinning:

Men, ja, det rettet seg opp litt, skulle bare mangle, hadde vært kjekt om den endte i blått.

Vedkommende tok faktisk 70k i et jafs.
Lukter det kontraktsmelding, det er jo fredag.

@OLADUNK1, fikk du de 25k, eller gav du bare blaffen og tok heller 70k litt høyere oppe?

Hei fikk 25k for 5.65
Ellers så prøvde jeg å kjøpe noe mer til 5.6 men det fikk jeg ikke til. Men er fornøyd.
Jeg solgte meg noe ned i pgs. Som gjikk høyt i dag og de gjikk stort sett rett i solstad.

Eidesvik med låneløsning

1 Like