Er selv long i soff, men fordi kursen kun har gått en vei over lang tid har jeg imidlertid blitt meget utålmodig på nyheter av betydning. Har derfor måttet revidere min taktikk for å akkumulere gevinst på nåværende pris nivå. Noe hell har jeg mellom 5,5-6, 6-6,5, men ingenting er gitt. Støtten på 5,5 fremstår på meg meget solid. Som flere andre @TMV eller @OLADUNK1 @Rodjer har påpekt bidrar man positivt til omsettingen ved å innta en trading profil.
Jeg forstår godt at folk venter til NM saken er avklart for investering i selskapet. Med graden av ATH og c19 spøkelser er en tiltakende risiko aversjon naturlig. At det ikke er noen finansielle institusjoner (fond ol) eller spådommer fra meglerhus kan nok bidra til å dempe appetitten for selskapet ytterligere. Med det pågående valget og revidert skattepakke er usikkerheten til å ta og føle på. Dette ligger en naturlig demper for alt relatert til energi.
Har trua på oppdatering i NM saken innen kort tid. Dette er en dog ikke en analytisk vurdering, men en vurdering farget av intuisjon.