Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 1

Legger det ut en siste gang.

1 Like

Ja men den kurven mangler en ned tur samt…utflating…og deretter en opptur. typisk for små aksje poster og lite handel, men som nevnt…her er det muligheter å handle. jeg er ikke i mål menda på 6.8 men regner med at innen fredag så er det en mulighet…men 6.9,til 7 er jo ok. garantert blir det et opptur.

Passer fint den figuren.
Den sier ikke noe om hvor mye som ligger av kroner i kurvene så den kan meget godt henvises direkte til Solstad synes jeg.
Jaja, heldigvis er det mine kroner som ligger i aksjen og ikke banken sine, da slipper man stresset.

Men ordrebildet er rasende tydelig, noen akkumulerer og eller har hvertfall det som mål.

27.1 endte kursen på 7,13, rimelig å anta at den kanskje lander rundt der også idag.

Skal ikke forundre meg om posten på 7 kroner blir slukt :slightly_smiling_face:

Og der ble den nettopp det :smiley: Noen akkumulerer!

Store sjanser for det er også min tanke. :smiley:

Hah, der gikk den.
Og det er dette spillet man bærer over med når man har holdt på med dette spillet en viss tid, lureri fra ende til annen.

ha ha jeg hei inn… kjøpte på 7… har ikke tålmodighet for å vente til 6.8

Tror det var en klok avgjørelse, Velkommen i klubben.

ha ha har ikke tålmodighet…men så for meg…min 7.05 i dag…men hvem vet ut i slutten av uken. trenden er ned.

Trenden har vært ned sammenhengende en stund nå, men så ofte tidligere snur det på et punkt og det kan meget vel ha vært idag.

Nærmest alt oljerelatert faller idag. Kommer nok en oppsving i oljesektor snart vil jeg tro. Virker som noen prøver å sjonglere det meste innen olje

Snakkes ofte om risiko og risiko ift NM, men jeg skjønner ikke at man tør løpe risken ved å sitte utenfor.
Tenk hva som skjer om(jeg tror NÅR) NM saken ender lykkelig og med en langtidskontrakt?

Og det er ikke noe jeg bare skriver for å være positiv, jeg er ærlig og hellig overbevist om at sjansen for suksess er større enn firasko hva gjelder NM.

1 Like

NM bekymrer meg ikke…glem det. Det som er interessant er hva Aker kommer til å gjøre rett rundt hjørne. Røkke har som alltid en plan og noen ekstra kort i ermet. De gutta der får det til, bare spennende å se hva de gjør.

NM er en utrolig båt med en veldig stor bredde når det gjelder store jobber. Denne båten har hele verden å spelle seg på…så der har jeg helt roen.

2 Likes

Ja, vi er enige.
Derfor jeg har linket til Akers q4 et utall ganger, det ligger noe spennende i luften der. :smiley:

Var med på utviklingen i Scana i desember i fjor. Kursen sank sakte men sikkert nedover, så kom dumpen den trengte for å løfte seg, dagen etter løftet kursen seg 20-30% og etter det var kursen en liten periode på 3-tallet. Ble noen fine trades :slightly_smiling_face:(kursutviklingen etterpå snakker vi ikke om :sweat_smile:). Jeg ser sånn utvikling i flere smallcap-aksjer(husker ikke noen andre akkurat nå). At de trenger en siste dump før de begynner ferden oppover :slightly_smiling_face:

Om man ikke har tålmodighet, så skal man ikke drive med aksjehandel:

3 Likes

Tenker at jeg får lukke PC’en og logge på igjen i august. Har jo ikke tålmodighet :wink:

Ikke jeg heller, men i børsverden må man tvinge seg utover normalen

På litt over en time så har kursen steget over 3 %, skal ikke se bort ifra at vi ender i grønt :slightly_smiling_face:

1 Like