Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 2

jepp, men får ikke noe- ikke på 5,46 heller

1 Like

Uansett hvem det er så er det oppløftende å registrere at man skal greit få ut Nordea. :grinning:

1 Like

Bedre å slå til 5 øre dyrere nå enn 30 øre høyere imorgen :rofl:

Går mange større poster i Soff nå, virker som Nordea sin post skal elimineres kjapt.

2 Likes

Igjennom 5,5 der

Ja, det var ganske tydelig hva som ville skje.

Tok meir på 5,57. Ville vente til det var brytt igjennom

Rakk du på 5,50?

Jepp, 40k

3 Likes

Da skal vel alle daghandlerne snart ut igjen nå da?

Ikkje sikkert det er så mange daghandlere som tok idag. Syns ikkje det likner på det mønsteret. Går litt for roligt oppover syns eg

1 Like

Tok også litt mer på 5,50 idag. Synes det ser meget spennende ut nå. Vi holdt oss over MA100 for denne gang og nå står MA200 på 5,90-6,00 for tur. Kan fort bli et veldig gøy og spennende 2022 for SOFF og dets aksjonærer :hugs::gift::sunglasses:

EDIT: Teknisk så er det fint om vi holder 5,50 og over fremover. Volumbalansen virker overall positiv - dvs. høyt volum på stigning og lavere volum på dager med fall. NB! Har ikke drillet ned i OBV og AccDist indikatorene. Viktig nivå å ta ut og etablere oss over nå er ca. 6kr. Deretter har vi noen nivåer oppover som også er signifikante - f.eks. ca. 6,70-7,00 sånn i første omgang.

Min spådom er at vi nå skal pendle litt mellom 5,50 og 6,00kr et par ukers tid før 6kr brytes.

5 Likes

Drar på kraftig på omsetningen nå

Store volum som har byttet hender, så tror egentlig ikke på en rask oppgang, heller på jevn oppgang ala Sioff. Tror også at Nordea har litt igjen. Tipper de tok en pause pga kjøpsvolumet rundt 5,50

I skrivende stund tror jeg Nordea har igjen ca. 500k aksjer, muligens mindre.
De har vært utrolig aggressive og antar hverken 23., 27. eller idag er noe unntak i så måte.
Tipper de fikk ut 400k 23. og 27. des samt ca. 600k så langt idag.
Dette ender snart :sweat_smile:

1 Like

Heldigvis har det også vært aggressive kjøpere til tider, som har matchet nedsalget

I grønnt på slike volum tyder vel på sterk kjøpsside? Har ikke peil på tekniske vurderinger men når om etningen er 5 ganger normalen og aksjen stiger virker det logisk?

1 Like

Det som er sikkert, er at Nordea skal ut med alt før nyåret…så her bør det komme en kraftig rekyl etter hvert :slight_smile:

Tar å prøver meg her jeg også - ingen som vil selge til 5,45

1 Like


2 Likes