Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Jeg liker å høre slike ting flere ganger for å se om jeg får med meg alt-og altså-han sier da virkelig at de har sluttet subseaskip (i flertall) på over 1mill/dag nå? på LANGE kontrakter?

Ref FA TV linken over her

1 Like

Bet meg merke i en ting til, de forventet AHT-rater i CSV segmentet

Jeg mener bestemt at Frontier er fjernet fra denne listen i løpet av siste timen, ikke oppdatert med 17.10.22 dog, men tok en screenshot 09:11 idag.

Last updated: 10.10.2022
Send email to Subsea and Renewable

Vessel Type Client Availability Port
Normand Maximus CSV/PLSV 30.10.2022 North Sea
Normand Jarl CSV 01.12.2022 APAC
Normand Australis CSV 10.10.2022 Singapore
Normand Installer CSV PPT Trinidad / Las Palmas

1 Like

Frontier er fjernet fra den listen siden imorges, jeg sjekket også tidlig idag- var ikke Baltic der også eller er den fjernet tidligere?

Ok,
Baltic stod ikke på listen da jeg tok screenshot

Sjekket nå den ble fjernet for 14dg siden- Jarl er forlenget til 1.12 fra 1.11 også

Men, trenger ikke nødvendigvis bety kontrakt fordi at dem er fjernet

1 Like

Nei men det har ofte betydd det, og vi er på overtid på meldinger nå. Både Baltic og Ftontier ligger til kai prdd

Maximus har bestilt los til imorgen tidlig. Så da skal de iallefall ut å gjøre noe før de er ledige 30.10

3 Likes

Imponerende avslutning. Det lover godt for morgendagen.

Kom et hopp på føere prosent det litt itte kl 16🤔

Inndekning

1 Like

Ifølge solstads egne sider skal Drott og Sigma på jobb noen dager for ConocoP

Dette er vel enda et oppdrag under nåværende kontrakt antar jeg?

Virker rart, siden de har demobilisert gangbroen og jg tror de har satt på noe på dekk

1 Like

Trykker på i Brasil

1 Like

Ser ut som Australis og Baltic allerede har ny jobb😳

5 Likes

Bra jobbet Metallian.
Ny jobb for Australis ble vel meldt tidligere i høst, men kan ikke se noe for Baltic.
Når også NM nå skal langt vestover så nærmer det seg vel en ny CSV melding?

1 Like

Skal ikke så veldi langt, OFFSHORE NORTH SEA. Ikke se på destination, den klarer bare ikke matche skikkelig hva de har skrevet på AIS destination. Så da tok den det nærmeste match

1 Like