Det er VELDIG spennende, er det noen som kan refinansiering er det rigg-gutta og Trøim har en trackrecord som få… spm er jo om alle småaksjonærer blir ivaretatt like godt alltid…
Og han er sammen med Midelfart som har investert mye i offshore og rigg siste året.
Midelfart var vel på Soff på PAretokonferansen mener jeg det ble sagt et sted
Aksjesladder
Stemmer, der var det. Hun er jo insider i Sioff (styre eller noe?) og er jo lastet nedel der.
Hvis Soff får til en liknende refinansiering som Shelf, kommer jeg til å angre på at jeg venter til refinansen er i boks før handel. Desto hyggeligere for eksisterende aksjonærer, som på mange måter fortjener en god refinans.
E24: # Trøim laster opp med Solstad Offshore-aksjer
Tor Olav Trøim-selskap dukker opp på aksjonærlistene i Solstad Offshore med aksjer for 29 millioner kroner
Det var voldsomt til åpning.
Det hjelper når det kommer inn noen finanskjendiser.
Takker Trøim for den traden.
Merker meg likevel at omsettingen er ganske lav…
Blir jo mindre og mindre “frie” aksjer her, da svinger det mer på mindre og vel?
10,5 mill på 14 min er vel ikke sååå lavt.
Det var en lunefull spøk.
Skakje spøka med alvorlige ting sa min mor alltid
Moren min har alzheimers og er institusjonalisert - Det er uansett på tide å kjøpe litt aksjer her tenker jeg.
22mill omsetning passert på en time, det er innafor…på sånne dager sitter jeg og lurer på om det kommer en børsmelding…kl 16:30 kanskje…hva tror der er oddsen for det?
Ligger ann til 100K omsetting. Konge dette. Solgte meg ut i sted. Men her er det duktet for fest.
Vanskelig å si med denne aksjen,men noe skjer tydeligvis
nå vet ikke jeg når det gjelder alzheimers… men har uroen rundt emisjon endret seg pga trøim kjøper seg aksjer i solstad? jeg sitter fremdeles med en uro samt rentene de evt må betale. har solgt meg ned litt og ligger i sivet for evt mer nytt om reforhandling