Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Det er VELDIG spennende, er det noen som kan refinansiering er det rigg-gutta og Trøim har en trackrecord som få… spm er jo om alle småaksjonærer blir ivaretatt like godt alltid…

Og han er sammen med Midelfart som har investert mye i offshore og rigg siste året.

1 Like

Midelfart var vel på Soff på PAretokonferansen mener jeg det ble sagt et sted

Aksjesladder

Stemmer, der var det. Hun er jo insider i Sioff (styre eller noe?) og er jo lastet nedel der.

Hvis Soff får til en liknende refinansiering som Shelf, kommer jeg til å angre på at jeg venter til refinansen er i boks før handel. Desto hyggeligere for eksisterende aksjonærer, som på mange måter fortjener en god refinans.

E24: # Trøim laster opp med Solstad Offshore-aksjer

Tor Olav Trøim-selskap dukker opp på aksjonærlistene i Solstad Offshore med aksjer for 29 millioner kroner

Trøim laster opp med Solstad Offshore-aksjer – E24

Det var voldsomt til åpning.

Det hjelper når det kommer inn noen finanskjendiser.

Takker Trøim for den traden.

Merker meg likevel at omsettingen er ganske lav…

2 Likes

Blir jo mindre og mindre “frie” aksjer her, da svinger det mer på mindre og vel?

Satser på fjorårets børsvinner | Finansavisen

4 Likes

10,5 mill på 14 min er vel ikke sååå lavt.

Det var en lunefull spøk.

1 Like

Skakje spøka med alvorlige ting sa min mor alltid :smiley:

1 Like

Moren min har alzheimers og er institusjonalisert - Det er uansett på tide å kjøpe litt aksjer her tenker jeg.

2 Likes

22mill omsetning passert på en time, det er innafor…på sånne dager sitter jeg og lurer på om det kommer en børsmelding…kl 16:30 kanskje…hva tror der er oddsen for det?

Ligger ann til 100K omsetting. Konge dette. Solgte meg ut i sted. Men her er det duktet for fest.

1 Like

Vanskelig å si med denne aksjen,men noe skjer tydeligvis

nå vet ikke jeg når det gjelder alzheimers… men har uroen rundt emisjon endret seg pga trøim kjøper seg aksjer i solstad? jeg sitter fremdeles med en uro samt rentene de evt må betale. har solgt meg ned litt og ligger i sivet for evt mer nytt om reforhandling