Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Jeg handler ikke i SOFF pga fundamentale faktorer, men pga momentum.

2 Likes

Hei hvor det går, fint start på fredagen dette

Passerer straks 40mill omsetning, tar jo helt av dette

Nærmer seg 50- hva er det det har vært på de meste “ekstreme” dagene før, 60-70mill? Med noen få dager oppi 100mill?

Om ikke kursen kollapser så tror jeg fint vi kan bevege oss opp i det øvre sjiktet i dag. SOFF har jo en unik evne til korreksjon på vei opp

akkurat nå gjelder bare det fundamentale. jeg har lempet ut mer.

Ja solgte ut mine og med over 40% på 3 uker.Kan godt hende den går videre men har erfaring med hvordan denne oppfører seg fra tidligere,så det sikre fremfor det usikre.

2 Likes

greit å få refinansieringen på plass. ellers så blir det bare tull. for mye usikkerhet for meg.

2 Likes

Da er algoritmene satt igang i pgs igjen, dem i soff hadde sikkert også behov for pause. Spent på forstettelsen uavhengig retning egentlig.

Røkke og Trøim på lag, don’t think so (+) | DN

Thor Chr. Jensen er en særdeles dyktig journalist. Håper markedet lytter til han - hele tiden.

Xtrainvestor : SOLSTAD OFFSHORE: Tor Olav Trøim dukker opp med 1,1 mill aksjer (1,4% eierandel) på aksjonærlisten i dag via sitt Drew Holdings. Normalt skal det bety kjøp tirsdag, men det kan se ut fra listene som om Trøim reelt kan ha kjøpt aksjene noe tidligere via DNB aksjehandel (nominee). DNB aksjehandel står fortsatt med 2 mill aksjer som eies av noen, muligens Trøim det også?

Sigma satt på inhouse 4.10 så nå er afrika-eventyret nærme ja

Syke greier, opp 13%, ned 11%:joy:

Bare fortjent det. Steget altfor mye uten noen konkrete nyheter.

1 Like

Vi følger jo ikke Solstad fordi vi har spenning ellers i livet :slight_smile:

Aksjemarkedet er like mye spekulasjoner som nyheter, alle har hørt «buy the rumour, sell the news»

At det ene eller det andre ikke kan skje pga mangel på nyheter er bare feil

Gikk opp 60% på en mnd så det var vel på tide med en korreksjon og som sagt av andre her,ingen selskapsnyheter.

Hva står om Solstad der?