Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

En flott dag!
Har dobbelt min aksje beholdning i soff, til en kurs under 200 dagers glidende.snitt!
Hurra!!
Kr 30,- neste…!

3 Likes

Er vel bedre enn å ligge stille :slight_smile:

1 Like

Jeg er ingen “ekspert” på Teknisk Analyse, men jeg har stor tro på at 200-dagers gl.snitt på ca kr 20,50 vil være en sterk støtte her. En fin mulighet til å komme inn, eller øke sin beholdning.
Det er hyggelig å handle når det er SALG!

Det som kan avhjelpe situasjonen ørlite nå er om USA får seg en opptur utover kvelden, det trengs en grønn dag nå for at “folk” skal se noe positivt igjen

1 Like

Altså må du slutte, den skal ikke ned mot 13 og 16. Da må det full kollaps til ute på Nordsjøen. Noe jeg ikke ser skje med det første. Hvis jeg så rett så fylte vi et gap i dag på 20 kr. Noe som kan indikere at aksjen skal opp mot 25-27 på kort sikt…

1 Like

Tviler også på at den skal til 13 og 16, men det vil nok ikke ha sammenheng med hvordan det går i Nordsjøen.
Det som bestemmer dette er hvor lenge de skal spy ut dommedagsprofetier og hvor lenge folk skal kaste ut sine aksjer i panikk.
Det er frykt som råder og bestemmer nå i stor grad.

Havvind og mer olje og gass. Det var det jeg hørte på Stortingets hastemøte i dag. Lurer på hvordan det vil slå ut. Det blir meget høy aktivitet utover

1 Like

Jeg var allerede lastet til ripa med Soff men lempet ut åregafler og ausekar så fikk lastet opp et par tusen te gett😳 hadde ikke trodd jg skulle få kjøpe soff på 20 igjen😄

2 Likes

Mer rigg fremover:

MA200 bør fungere godt som støtte så jeg er ikke veldig bekymret for 13 eller 16kr. Men er det noe jeg har lært (og etterhvert behersker) er det å ikke låse seg fast til «sånn blir det (ikke)». Historien viser oss at de mest utrolige scenarier kan slå til - både til oppsiden og nedsiden - gitt diverse tilstander og (ir)rasjonelle bevegelser med ekstremaktører som trekker i hver sin retning.

Så jeg holder alltid noe tørt krutt til slike ekstremsituasjoner dersom de skulle skje. Forventer dog at vi nå får en reaksjon opp til den høyere delen av 20-tallet. Så vil imorgen og/eller onsdag i stor grad avgjøre fra hvor den reaksjonen vil komme.

Lykke til!

2 Likes

Mon tro om Voleon har cashet inn på shorten sin idag🧐

Bulles bra i uniten nå, TDW 4% i pluss og enda mer opp fra ose close. Hva skjedde på ose i dag da?

«Hermanrud» og snøball effekt🤥. Ikke godt å si. My first time - alt var nesten bare bæsj

Rekyl i morra.

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0003080608

Du kan sjekke her. Skal oppdaterast med kvar endring. Burde vere fin dag å dekke inn på, men ser ikkje ut som det skjedde…

Men er det ikke litt treghet i de listene også eller er de oppdatert hver dag? Når jeg går på listen for alle:
https://ssr.finanstilsynet.no/

Så er det jo ingen endringer siden 16 og det virker rart at det ikke skjedde noen endringer igår?

Ellers er Asia, WallStreet og oljen opp siden igår så bør jo være mulighet for å hente inn litt av de prosentene ned igår…

1 dags treghet.
Idag kl 1530 oppdateres hva som skjedde igår.

2 Likes

Tror de fortsatt holder på de og venter at den skal videre nedover.De har holdt på i MPC i månedsvis og gir seg ikke med det første.Håper på rekyl idag men blir ikke overasket om den fortsetter nedover.

Dollar ned olja opp. Det bør være rimelig bull for Solstad

1 Like

12% ned i går på at olja touchet 88 og elendig senitment, olja snart 93usd nå og knall sentiment i US, kjøpte i går og kjøper i dag, tror sentimentet vil snu med olja høyt nok og den tror jeg skal opp også får vi en skikkelig rekyl her. Er min tese:)

1 Like