Om dette er inndekning så er dem ikke så hard på labben.
Ble kjøpt ganske kraftig opp fra 19,6 i går da - ikke utenkelig at store deler av inndekningen foregikk da. Det får vi vel vite i morgo
Kjøpeviljen er p.t. større enn salgsviljen og det er vel det som er viktigst for oss egentlig (sånn “volum-er-irrelevant”-sett)
Er det nå man sier:
Jeg har ikke peiling på hva som skjer med denne aksjen og hvorfor.
Slutter aldri å overraske-nå er den omtrent der den var før refin…
EDIT: Den er jo ikke det med mindre man tok TR og regner den til ca 6kr som mange gjør, bare for å presisere.
Når tegningsretter mottas/kan handles. Kan jeg overtegne på mine tegningsretter(som i en emisjon), eller må jeg da kjøpe tegningsretter over børs hvis jeg ønsker flere?
Det er ett gitt antall tegningsretter der ute (like mange som aksjer i SOFF remain minus aker), så om du vil ha flere må de kjøpes i markedet når de er blitt omsettelig
Teknisk, så er den inne igjen i godt landskap om en benytter Nordnets chart og justering for tegningsretter…
La just merke til den samme forskjellen mellom TradingView og Nordnet.
PAS i November → We make six changes for November, replacing KOG, MOWI, SDRL, SNI, SRBNK and VAR with AMSC, BONHR, BWLPG, EQNR, LSG and SUBC.
Det sier nokså mye for AMSC er bare litt cash ogen eierandel i Newco, så ingen tvil om hva Pareto tenker om prisingen der
Hmm… lite motstand oppover i SOFF. Relativt lett men stor oppgang.
Er et veldigt positivt momentum i Soff nå, vi ser det på amsc også-opp 5% nå
Det var jo stort volum på øvre del av 20 tallet før refinansieringen. Spørs om ikke vi skal opp dit før vi får en korreksjon? Hva tror du?
Betydelig mer volum sammenlignet med i går. Fortsetter selger siden å være grådig så kan vi nok forvente ytterligere oppgang.
Noen andre her som bruker DnB og som vet hvor / når man får tilgang til å benytte tegningsrettene i newco?
Registrerer en sterk korrelasjon mellom SOFF og AMSC både i volum og kursutvikling. Sikker bare en tilfeldighet.
Merksnodig det der
Ikke opplyst noe om når selve TR blir tilgjengelig, men kan kanskje ta noe tid.
Vil i hvert fall ta tid før tegningen skal skje.
"The subscription rights will be delivered to eligible shareholders’ VPS accounts in connection with the extraordinary shareholders’ meeting in Solstad Newco where it is resolved to approve the equity capital transactions related to the refinancing.
The subscription period shall commence as soon as customary closing conditions have been satisfied and the prospectus has been approved by the Financial Supervisory Authority and published, with the subscription period expiring two calendar weeks after the date of publication of the prospectus, which is expected to be in q1 2024."
Pareto gir samme informasjon - de kommer når de kommer.
Fint driv. Positivt fundament. Finansiering avklart. Uklart om nye beilere lurer i sivet. Let your winners run