På børs innen et år og emisjonen ( tegningsrettene) i Q2 sier Aker sjefen samt en oppsummering rundt Maximus:
Endl om Soff nederst her
Ser ut som Sirius er ferdig med jobben i WA. Har rettet snuten mot Cape Town (ETA 29.02).
Derfra er det vel Australia som blir neste jobb?
Da er det nok Australia next ja, dvs jeg har vel lest et sted (her?) at den skal til Singapore for klassing/mobilisering eller noe først.
Du har sikkert rett der. Bygget i 2014, så da er det vel 10års klassing den skal gjennom før oppstart på ny kontrakt.
Blir ikke overrasket om Dofg løfter sektoren imorgen
Sigma med tauejobb (salvage) fra idag av, ble ikke altfor lenge til kai.
75 mil profitt i Q1, det skader ikke
Vi tar det- 27% (tegningsretter unntatt) til Soffremainco gir ca 25øre pr.aksje
Opplag i 6-8 år i Singapore, blir ikke billig å få på stell igjen gett
oppdatert AHTS-oversikt Solstad her, med ny layout 
https://manneblogg.no/solstad-offshore-ahts-kontraktsoversikt/
Kun Titan igjen i opplag hos Soff nå. Når jeg begynte følge Soff hadde vel 50-ish🥵
Siste jobben jeg ser for Prosper:
[
NORMAND PROSPER](javascript:void(0)
Shell UK Prelay Stena Don (+WROV), D/D 14 21/02/24 GBP 50000
MEN både Solstad selv og Westshore har nå den opptatt helt til 28.3? Enten en tastefeil hos begge eller så har Prosper 5 ukers jobb g for Shell nå…og muligens på 660k/dag??
Mulig et spørsmål som allerede er besvart eller som jeg kunne sjekket opp enkelt - men jeg tar sjansen og spør
Har det kommet noe mer håndfast om tegningsretter? Ifølge datoer og kommunikasjon hittil har jeg et vesentlig antall TR i vente. Men mtp finansiering av disse trenger jeg å planlegge litt.
Mener å ha lest noe om at Aker forventet Q2 men dette er veldig løst fra memory.
Båpde børsmeldingen 16.jan og Akers presentasjon i forbindelse med Q4 indikerer at de forventer at TR kommer i Q2 ja 
Hm, ser også at Solstad nå har fjernet Sapphire fra sin Spotliste. Noe på gang der, eller?
Sapphire er inhouse noen dager før den forsvinner flere uker til Baltikum for OceanInstaller så den ser vi ikke på spotlisten på en stund