Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Et lite poeng er TR til IB- dersom de skal benytte de- og det vil jeg tro de skal? Så trenger de vel 80-90mill cash til det, altså nesten hele salgssummen på posten i remainco.

Vil tro de som ville flippe kjappt har gjort det nå og at vi da skal opp på “bunnivå” mht eierandelen i newco igjen rundt 36-38kr og så er det bare å vente på kontraktsmeldinger, retssak etc for økning :slightly_smiling_face:

1 Like

Da var det meste ute og det spørs om ikke mye av det som er igjen ble solgt igår etter fin oppgang tidlig på dagen som jo endte ned utover mot slutten
gsgsg

1 Like

Dette var som forventet - håper jeg:-)

1 Like

Midelfart inn i Soff med litt over 200k aksjer (ca 7 mill kr)-sitter i styret i Siem og er 5 .største eier der.

ML solgt 200 av sine 1.3mill, virker jo sannsynlig at det 200 Celina har kjøpt

Inn og ut som dei andre ?

Nja-det får vi se men hun har jo kommet på lsiten etter de andre-kjøpt på dippen?

Interessant tilleggspoeng-hun har 0.5% av aksjene i AMSC også-AMSC som jo nå kun er en eierandel i Solstad newco…hmmm

Er nok mer langsiktig hun, og kommer vel heller til å øke. Tror jeg.

Butbut, time will show… det drar seg ihvertfall til.

Satser på at bunnen i Solstad nå er nådd og vi kan se nordover, de profilerte ser det høyst interessant å kjøpe på dette nivået. Er ikke mye nedside herfra nå vel…:nerd_face:

1 Like

Det pumpes!

Siem og Solstad rykker til samtidig🤔

Bra omsetning i Soff og, har ikke oversikt i Sioff

Interessant dag. Høy omsetning. Vi er over nivået fra før nedsalget. Liker at Midelfart kjøper.

Sapphire/Drott ned spotjobb, mye ledig nå-lav rate.

Rolig på kontraktsformen, vi kan få melding om flere når som helst- Frontier feks. Men mest av alt venter jeg på Petrobras og har posisjonert meg i både Soff og Dofg basert på det.

1 Like
1 Like

Siste handler

TID PRIS VOLUM
15:56:08 35 250 000

Midelfart opp med 3500 til, ML reduserer med over 200k, MH reduserer også

Største kjøp

# Aksjonær Endring i % Aksjer Eierandel Utvikling
1. MOSJARL AS +100 000 +100% 100 000 0,1214%
2. JARLE HUUN NETELAND (f. 1985) +67 606 +100% 67 606 0,0821%
3. ØSTDAHL MORTEN (f. 1977) +53 000 +21,73% 296 864 0,3605%
1 Like