Hadde ikke SMH en verdi hos nordnet før?
Hm skjedde det noe i begynnelsen av jan?
Nordnet hadde på et tidspunkt riktig verdi, men har gått tilbake til 0,- kroner for en stund tilbake, sikkert en måned eller to siden allerede.
KAn stemme med det jeg ser også-der ser man hvor lite opptatt jeg er av daglige svingninger
Plukket litt AMSC også, dersom man (som meg) ser for seg at SMH kommer på børs på 25kr (eller mer) er AMSC veldig billig her-får litt cashutbytte og aksjer i SMH.
Australis på veit til Taiwan på nye jobben
Drott TBA 15.3 hos UNO, kan være klassing (2010 modell)
Ser Drott er på vei til Slovaag, ETA kl 12
Betyr dette klassing eller kan det være noe annet på gang.?
Sløvåg er en ganske vanlig havn for mob og demob for ankerutstyr. Kanskje noe prelay på gang?
Skal vel kanskje hente eller levere eller bytte anker eller kjetting-kan båd evære til jobb eller for å klargjøre for klassing om noen uker, er ofte båter og styrer med slikt der
Ser ut som Drott skal ut på en kort jobb for Eqinor.
Vessel | Type | Client | Port | Availability |
---|---|---|---|---|
Normand Prosper | AHTS | Vår Energi | Bergen | 18.02 |
Normand Drott | AHTS | Equinor | Bergen | 18.02 |
Normand Sigma | AHTS | Equinor | Bergen | 24.02 |
Edit: Prosper har faktisk gått rett på ny jobb for Vår, kort denne også.
Skuffet over utviklingen etter q4 må jeg si selv om hele sektoren har vært ned. Vi hadde fortjent en fredagsmelding itte gammalt😀
Prosper er faktisk en ny jobb også (kort) både den og Drott på 450k/dag. Soff er klart sterkest på utnyttelse/rater nå
Kanskje dumt spørsmål å ta her, men får AMSC-aksjonærer utdelt Solstad Maritime-aksjene selskapet holder, for så at Amsc avvikles?
Cash utbytte og så rett over 1 smh-aksje pr.amsc aksje er det vel
Drott retur imorgen
Prosper forlenget 20.2
Sigma forlenget 26.2
Merkelig nok er ikke Sapphire oppgitt her lenger altså hos Solstad selv, mens alle andre har de i spoten igjen fra 24/25.2 Jeg er forsiktig optimist.
Soff har oppdatert og fortsatt ikke lagt Sapphire i oversikten., den ligger til kai i Bergen ser det ut til så det er noe litt rart her.
For de som ikke har hørt den så anbefales denne, mye interessant om energi, oljepris og oljeservice
Prosper 2010 modell: Drydock - 24.02 (Westshore), så da er det vel klassing som blir tatt.
Merkelig at ikke Sapphire ikke er satt opp i spoten hos Solstad dersom den skal tilbake dit den 24.02
Kan vi håpe på at den er klarhjort for lengre prosjekt-/kontraktsarbeid?