Triumph; ut spot for Enquest D/D 14, jfr Westshore.
Cutter; på vei fra Las Palmas til Brasil, til sin langtidskontrakt.
Frontier; ankom Peterhead i går, skal nok snart videre på oppdrag, jfr melding 31.08, så tipper jeg Vest- Afrika.
Ikke urovekkende høyt volum, men kursen selges godt ned. Mellon Bank som forhåpentligvis kvitter seg med siste rest.
Spennende mellom 1400-1625 - dergikk det 35k aksjer i en smell. Edit: bare bæsj dette;)
Reprise fra i går? Noen som leker seg på slutten av dagen?
Edit: endte greit. Høyere volum enn i går - naturlig med gevinstsikring etter 8 opp i går.
Edit2: Tidewater går bra
Det er verdt å minne om at kursen for ett år siden var 5,4… Et fantastisk år!
Omsetter bra i dag!
Solstad nevnes såvidt fra 26:00
Mulig at Normand Australis blir aktuell for denne? Fikk vel en fin rate på Valiant om jeg husker rett, og Australis har vel relativt like specs og sengeplasser, i tillegg til at den er ledig fra 22.12.
Australis er omtrent kliss lik ja, fikk vel en rate på ca 400k/dag Valiant-en pen rate for en slik jobb for en mindre litt “eldre” csv…en slik på AustraLIS hadde vært topp
Hører på PAretopdden nå at de bekrefter at Jarl ble solgt til den Australskje marinen og altså bekrefter min tolkning av pressemeldingen-at den ikke ble solgt til vindkraft men helt ut av konkurransen.
helt optimalt det der, at myndigheter presser opp verdien og tar båter ut av markedet:grinning_face_with_smiling_eyes:
Selv om salget var litt “odd”
Kom jaggu et skikkelig rykk på volum/kurs i dag også, rundt 15:30
Dette er vel tredje på rad nå. Spent på hvem som ligger bak. Kan være Soff’n nå er klar for å se oppover igjen.
Gleder med til i morgen - sjelden vare med så mange fordelaktige faktorer samtidig: usa børsene inkl. Energi sektorer, oljen, vix, usdnok. Teknisk har vi også et «golden cross», hvilket kan tiltrekke soff mer oppmerksomhet og bidra til høyere volum - nødvendig ved videre oppgang.
Det er samtidig verdt å nevne at vi fortsatt er i et bearmarket - verden ellers…
Triumph; 2 well ( ca 220 dager ) for Petrofac fra 15.01
Nydrlig
Til sammenligning med desember 2020 har årets desember vært skuffende i form av børsmeldinger…
Vent litt… Det skal komme!
Fortsett litt tid igjen av børsdagen også;) var vel etter 1500 det tok av i går. Motstanden mot 32 var kraftigere enn jeg trodde…