Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Triumph; ut spot for Enquest D/D 14, jfr Westshore.
Cutter; på vei fra Las Palmas til Brasil, til sin langtidskontrakt.
Frontier; ankom Peterhead i går, skal nok snart videre på oppdrag, jfr melding 31.08, så tipper jeg Vest- Afrika.

3 Likes

Ikke urovekkende høyt volum, men kursen selges godt ned. Mellon Bank som forhåpentligvis kvitter seg med siste rest.

1 Like

Spennende mellom 1400-1625 - dergikk det 35k aksjer i en smell. Edit: bare bæsj dette;)

Reprise fra i går? Noen som leker seg på slutten av dagen?

Edit: endte greit. Høyere volum enn i går - naturlig med gevinstsikring etter 8 opp i går.

Edit2: Tidewater går bra

Det er verdt å minne om at kursen for ett år siden var 5,4… Et fantastisk år!

1 Like

Omsetter bra i dag!

Solstad nevnes såvidt fra 26:00

2 Likes

Mulig at Normand Australis blir aktuell for denne? Fikk vel en fin rate på Valiant om jeg husker rett, og Australis har vel relativt like specs og sengeplasser, i tillegg til at den er ledig fra 22.12.

Australis er omtrent kliss lik ja, fikk vel en rate på ca 400k/dag Valiant-en pen rate for en slik jobb for en mindre litt “eldre” csv…en slik på AustraLIS hadde vært topp

1 Like

Hører på PAretopdden nå at de bekrefter at Jarl ble solgt til den Australskje marinen og altså bekrefter min tolkning av pressemeldingen-at den ikke ble solgt til vindkraft men helt ut av konkurransen.

3 Likes

helt optimalt det der, at myndigheter presser opp verdien og tar båter ut av markedet​:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Selv om salget var litt “odd”

Kom jaggu et skikkelig rykk på volum/kurs i dag også, rundt 15:30
Dette er vel tredje på rad nå. Spent på hvem som ligger bak. Kan være Soff’n nå er klar for å se oppover igjen.

1 Like

Gleder med til i morgen - sjelden vare med så mange fordelaktige faktorer samtidig: usa børsene inkl. Energi sektorer, oljen, vix, usdnok. Teknisk har vi også et «golden cross», hvilket kan tiltrekke soff mer oppmerksomhet og bidra til høyere volum - nødvendig ved videre oppgang.


Det er samtidig verdt å nevne at vi fortsatt er i et bearmarket - verden ellers…

3 Likes

Triumph; 2 well ( ca 220 dager ) for Petrofac fra 15.01

6 Likes

Nydrlig

Til sammenligning med desember 2020 har årets desember vært skuffende i form av børsmeldinger…

Vent litt… Det skal komme! :blush:

2 Likes

Fortsett litt tid igjen av børsdagen også;) var vel etter 1500 det tok av i går. Motstanden mot 32 var kraftigere enn jeg trodde…

1 Like
3 Likes