Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Gleder meg ikke i til i morgen - fy faen for en volatilitet…med henvisning til usa.

Blir heldigvis ikke volatilt på Oslo børs imorgen🤓

1 Like

Xle og olja kom seg, hva tror dere om oppskrivninger og valuta i q4? Bør jo bli et lite comeback her.

Det er umulig å forutsi. Dette et en «berg og dalbane» - tenk å få muligheten til å ta del i det (seriøst). Osebx var vel opp over 1,3 på hod og endte på 0,3. SOFF holdt seg bra likevel. Gleder meg til i morgen også.


Dette er vakkert - tross alt - Super bra volum så langt. Er det normale åpningstider på børsen i dag?
Edit: de “fjellene” med aksjer til salgs på 31,6 og 32 er redusert med kan nok ligge en brems på festen.

1 Like

Jeg holder øyne på Havila, tenker jeg straks begynner og plukke.

Her er en sammenligning HAVI vs SOFF utvikling

image
Går unna nå.

Edit: Blir gøy om 32 konsumeres…

image

Noen som selger som f på 32

Og jeg fatter ikke hvorfor…:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Det er ikke lett å forstå. Kan se ut som at det er algoboter som jobber.

Letters of Award for CSV Normand Maximus

2 Likes

Merry christmas.

3 Likes

Of my God!!:grin::grin:
God jul🥳

2 Likes

2,5 mill per dag?!

1 Like

Raten er herlig, men man skal ikke glemme at fartøyet nå har ligget urørlig over en viss periode og kanskje blir det fortsatt en stund til prosjektet starter.
Så de 500 mill bør nok deles på totaldøgn liggetid pluss de 200 dagene for å få et riktigere bilde.
Total regnestykket som teller.

3 Likes

Godt poeng. Likevel bedre med kontrakt enn ikke;)

1 Like

Definitivt

1 Like

Riktig god jul folkens! :partying_face::champagne::evergreen_tree::bouvet_island:

3 Likes

Men raten på 500 mill for de 200 dagene er høyere enn NM hadde pr år for Saipem så raten er knakende god om de får utnytte fartøyet i den ene eller helst begge endene av dette prosjektet.

2 Likes

Sant det. Står jo ikke noe om oppstart. Men vi er vel alle veldig fornøyd med en kontrakt som viser potensiale i ratene fremover.
Caset blir mindre og mindre risikabelt og styrer i retning av bærekraftig. Akkurat som du antydet for over ett år siden🙏

3 Likes