Kanskje vedkomne får fill snart - hvem vet.
Ja, var noen som snappet de før hen.
Der gikk dem også. Herlig volumoppbygging.
Deilig, ser ut som investorer utenfor Norge har begynt å våkne. Her plukker amerikanere og i seadrill plukker et fond fra London, tatt 10% av seadrill nå. Så tror vi får en morsom tid i oljerelatert.
Det tror jeg også. Det blir mye arbeid på NCS etter alle tildelingene her omdagen. Nå mangler bare konseskjonsrunde 26 - vi må vente noen år - da er det bare å laste opp, enda mere, i drill og supply.
Nederlandsk rederi har 40 offshoreskip til salgs | Finansavisen
#v skipene som skal selges er det 17 plattform forsyningsskip (PSV), som VesselsValue verdsetter til totalt 182 millioner dollar. Videre er det 16 ankerhåndteringsfartøyer (AHTS), som verdsettes til 84 millioner dollar.
I tillegg kommer fire støtteskip som verdsettes til 60 millioner dollar, et vindinstallasjonsskip, serviceskip og mannskapsbåt."
Vanskelig å si noe om dette ift verdi uten å se på typen skip, men virker jo rimelig ved første øyekast.
Noen får seg rimelige skip kanskje.
Såvidt jeg kan se er psv’ene jevnt over greie fartøy.
Blant ahtsene er det mer ymse.
Men, psv’ene er en grei målestokk tror jeg.
Gjenspeiler verdiene som nevnes i artikkelen verdien på de samme skipene hos Solstad?
Nei dissr et jfvnt over langt under Soff kvalitet
Ser ut som det etablerer seg noe motstand i området 38.8-85. Om Herr fortsetter løper kursen forhåpentligvis forbi dette nivået i løpet av dagen.
Det er tett, men langt i fra urealistisk å komme gjennom.
Ser ut til at Herr har tatt fri i dag Veldig bra at kursen holder seg allikevel
Ble ikke Happy ending, men oppgang er oppgang. Liker ikke at det er hardt å komme over 38,85.
Edit
Nå er det enda tidlig i Uniten, men sålangt ser det jo fint ut. Mye kan jo utarte seg i Asia i natt også før Oslo børs åpner i morgen.
Dersom USA kan gi en indikasjon på hvilket sentiment vi vil møte på Oslo børs i morgen, så ble bakteppet bedre enn antydet tidligere.
Kanskje det kommer litt volum i dag om sentimentet holder seg…
Bra åpning, greit volum. Så spørs det…
Vilt. På Monster motstands nå - på bakgrunn av empirisk belegg. Naturlig med reaksjon ned. Kommer den seg gjennom derimot…
Edit: fredan i dag… kanskje LPS har noe på lur.,