Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Det jobbes som bare rakker nå - økt omsetting på 0,76x. Ser systematisk ut ettersom både Havil og SIOF også jobber hardt.

Det er mange som kjøpte seg inn på disse nivåene i vår. Tenker de er rimelig klar for å selge etter et halvt år med minus. Folk er da ofte fornøyd med break even. Også angrer de seg når aksjen øker igjen. Ratt så kjøper de seg inn på et høyere nivå. Erfaringsbasert :see_no_evil: :speak_no_evil: :sweat_smile:

2 Likes

Interessen for instrumentet øker 0,8x nå. Det er volum som skal til for å få oss over kneiken.

2 Likes

Fortsatt med? Korleis ser det tekniske ut?

image
Dagens aksje investech.

3 Likes

Valgte å hoppe av her (rundt 38-39). Var happy med impuls-innhoppet mitt og oppnådde målet og vel så det. Har ikke vurdert videre gang men det ser jo unektelig spennende og lovende ut :+1:

1 Like

Flott utvikling. Skulle helst sett at 40,8 ble forbilagt, men man kan ikke alltid få viljen sin.

hvor kommer anbefalingen fra?

Investech - det er en automatisert anbefaling basert på arbeidet til en algoritme. Kun TA.

jeg forstår. jeg har solgt litt fra da vi var i 37.5 til nå dvs over 40. spennende om det blir en rekyl. videre vil amerikanerne kjøpe mer?

Mens, jeg sitter her på Flesland og er infernalsk forbannet over et satans vogntog, som i praksis hindret meg fra å nå flyet til Oslo, så får jeg tid til å bli positivt overrasket standhaftigheten til SOFF i dag.

Yepp, ser ganske kontrollert ut og lite salgspress ned under 40.
Kanskje vi etablerer oss i nytt område rundt 40-46?
Er nok litt tidlig å slå fast, men så langt ser det bra ut.

2 Likes
4 Likes

Veldig bra det som skjer nå. Kommer kanskje strømmende en haug med «gratis passasjerer», som allerede har lagt i salgsordren litt høyere enn der vi er nå.

1 Like
1 Like

Shrll og equinor me utlysning på pool-ahts fra mars hhv 5+5 og 5+4mnd….

5 Likes

Maximus bestilt los til 16.02 - så da skal hun forhåpentligvis ut å tjene penger, på den meldte kontrakten.

4 Likes

Topp 50 har nå bikket 70%. Det blir færre og færre ledige aksjer, mens vi nærmer oss Q4.

3 Likes

Er det lov å spørre om hvor mange aksjer man må ha for og komme på 50,plass?

120 000