Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Ja se det- Hystad øker endel igjen og nå.

Håper dere kjøper i dag. Må forsvare 19.5 nå

2 Likes

Ja, det 19.5 er kjempe sterk støttepunk. Håper det kan fortsatt holde seg over ila dagen!:crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:
Personlig er jeg fortsatt optimistisk om det!

Bra at du slettet din melding! Ja, 16 kr ser på rekkevide men ikke ennå! Bedre å vente til stengetid å se hvor det går! Anbefaller å være tålmodig før å gi noe negative varsel😊

Da kom den første dekningen på et supply-selskap- det er lille STSU dog men uansett :slight_smile:

1 Like

Nja, 19,50 bruddet utløser 16 mener jeg.

2 Likes

Uansett hvor sterk tro man har på Solstad så er det udiskutabelt at akkurat nå er aksjen meget svak.
Her trengs drahjelp i form av nyheter og de må være feite.

Men, ofte når man trenger det som mest kommer det noe

2 Likes

Jg plukket opp litt jeg solgte igår under 19 nå😳

1 Like

Hadde ikke vært for mye å be om litt short inndekning nå…

Voleon er dyktige på dette, er man riktig uheldig vil man ikke engang merke deres inndekning

Hvor mye i pluss er voleon nå?

De “kjøpte” mye rundt 30-32 mener jeg…

Begynner å bli grådige nå syns jeg

Satan altså

Ja dette syns jeg begynner å bli latterlig

Voleon får ikke spesielt mye motstand i sin gjøren og laden her (dersom det overhodet er dem som øker short / presser ned). Sentimentet rundt SOFF er ikke topp akkurat nå. Stigende dollarkurs og renteheving (+ kanskje noe usikkerhet rundt Normand Maximums) er tydeligvis nok til å bekymre.

Vi er nå på 1X-tallet og dette er i nedre kant av hva jeg faktisk trodde kom til å skje.

EDIT: Skal sies at volumet er rimelig tynt (både i aksjer men spesielt omsatt i NOK). Vi nærmer oss en bunn her.

1 Like

Enig, bunnen er nesten nådd (si over 16 ich)!

Fra STSU sin presentasjon hos Pareto

https://newsweb.oslobors.no/message/571141

Ganske dystert om man ser til 2026? Men, det kan endre seg etterhvert som de finner ut at den grønne bølgen er en vits.
Betyr intet kortsiktig selvsagt.

3 år er langt frem i tid. Vet ikke hvor lang planleggingstid det er på boring av brønner?