Ja se det- Hystad øker endel igjen og nå.
Håper dere kjøper i dag. Må forsvare 19.5 nå
Ja, det 19.5 er kjempe sterk støttepunk. Håper det kan fortsatt holde seg over ila dagen!
Personlig er jeg fortsatt optimistisk om det!
Bra at du slettet din melding! Ja, 16 kr ser på rekkevide men ikke ennå! Bedre å vente til stengetid å se hvor det går! Anbefaller å være tålmodig før å gi noe negative varsel😊
Da kom den første dekningen på et supply-selskap- det er lille STSU dog men uansett
Nja, 19,50 bruddet utløser 16 mener jeg.
Uansett hvor sterk tro man har på Solstad så er det udiskutabelt at akkurat nå er aksjen meget svak.
Her trengs drahjelp i form av nyheter og de må være feite.
Men, ofte når man trenger det som mest kommer det noe
Jg plukket opp litt jeg solgte igår under 19 nå😳
Hadde ikke vært for mye å be om litt short inndekning nå…
Voleon er dyktige på dette, er man riktig uheldig vil man ikke engang merke deres inndekning
Hvor mye i pluss er voleon nå?
De “kjøpte” mye rundt 30-32 mener jeg…
Begynner å bli grådige nå syns jeg
Satan altså
Ja dette syns jeg begynner å bli latterlig
Voleon får ikke spesielt mye motstand i sin gjøren og laden her (dersom det overhodet er dem som øker short / presser ned). Sentimentet rundt SOFF er ikke topp akkurat nå. Stigende dollarkurs og renteheving (+ kanskje noe usikkerhet rundt Normand Maximums) er tydeligvis nok til å bekymre.
Vi er nå på 1X-tallet og dette er i nedre kant av hva jeg faktisk trodde kom til å skje.
EDIT: Skal sies at volumet er rimelig tynt (både i aksjer men spesielt omsatt i NOK). Vi nærmer oss en bunn her.
Enig, bunnen er nesten nådd (si over 16 ich)!
Ganske dystert om man ser til 2026? Men, det kan endre seg etterhvert som de finner ut at den grønne bølgen er en vits.
Betyr intet kortsiktig selvsagt.
3 år er langt frem i tid. Vet ikke hvor lang planleggingstid det er på boring av brønner?