Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Solstad Farstad (SOFF) 3

Nja, hele markedet skal ned. Tror OB skal ned til 1050 området før vi er ferdig med fallet.
Jeg har følt soff siden aug 2020, gjort mine egne valg basert på mest meg selv. Jeg tok gevinst noe på 35kr og resten på 28-29kr. Føler dette kan være inngang som den var på 5 tallet.
Jeg kjøper på 16, snitter meg heller ned enn å gå glipp av 16.

1 Like

Hvem skal vi skylde på for dagens nedgang?

Tyngdekraften.

1 Like

Tenker renter, resesjon, oljepris og dollar får ta hver sin del😄

1 Like

Er det noken som veit korleis nedbetalinga vert i 2024 og utover? Leita litt i går og fann eit eksempel med med eit lån soff fekk i 2014, trur eg det var, med med løpetid 5 år. Er løpetida på noverande lån kjent, eller er det fleire dellån med ulik løpetid? Det må vel vere noko meir konkret enn “i 2024 skal dokke starte å betale avdrag, men kor mykje får vi heller sjå på då”.

Skumma gjennom dokument eg fann på nett i går, men klarte ikkje finne løpetid.

Så er det reforhandling. Er det å vente at det i utgangspunktet er tøffe krav til nedbetaling, men at disse kan reforhandlast? Kva bør eventuelt solstad vise/yte for å stille godt ved ei slik reforhandling?

Jg tenker at

  1. vi forutsetter at Soff leverer grønne tall
  2. det blir en @vennlig» refinansiering og ikke en aggressiv «gjeld for aksjer» variant som i 2020

Uten grøne tal må det jo berre bli “gjeld for aksjer”, så som aksjonær vil eg gjerne ha grøne tal.

Viss grøne tal, er det:

  1. 100% gitt at långivar og solstad skal snakkast om vegen vidare ein gong i 2023/2024, når solstad har vist kor stor evne dei har til å generere grøne tal. Dette fordi solstad (heilt klart) ikkje har evne til å betale ned eit stor del av lånet i 2024, som det står blant anna i Haugesunds avis (januar ein gong?) at dei skal.

  2. Allereie på plass ein REALISTISK plan for nedbetaling av lånet frå 2024 og utover. Med realistisk meiner eg med inntekter ein kan vente seg i ein middels til godt gåande industri.

1 Like

Helt enig

Enig i 1 eller 2?
:face_with_monocle:

1 helt enig skulle det stå, jeg tolker det jeg finner om dette slik at partene allerede i 2020 så for seg at detaljene i nedbetalingen måtte tas når 2024 nærmet seg og man visste hvor mye Soff ville kunne betale.

Eg tenker og 1 er scenariet. Viss 2 hadde ein funne dei premissa i prospekt eller anna, tenker eg. Synes elles LPS er litt for ullen når han snakkar gjeld. Virkar som han synes det er gøyare med flåte, oppdrag og slike ting.

Men det syns han nok😄 90% av fokuset har vært gjeld siden 2017 og han er nok lei, det er jo ikke noe de direkte kan påvirke heller utenom å få opp inntjeningen så de kan betale gjeld🤓

Han gler seg vel til endå bedre tider, slik som oss🤩

1 Like

Var det forresten koronaen som gjorde at dei kasta korta og restrukturerte i 2020? Altså kunne dei unngått det slik utsiktene var i 2019?

Nei, fusjonen i 2017 ble gjort uten gjeldsreduksjon- var dødfødt fra start. De begynte vel å diskutere rekon sent 2018 allerede

Hvor mye er 3 mnd Nibor og Libor nå?

1 Like

1 Like

Der står det jo vitterlig at det er 10 års nedbetalingstid.

Då går vi vidare og tastar inn 21000 kroner med løpetid 10 år og 5% rente og får då at det vil koste 1480 kroner per år å betale ned lånet.

Gang opp kronebeløpa med 1 million, men elles er vi der.

Edith: nibor 2.85% og libor 3,60 % (ser det ut som)

2 Likes

Iflg det Rodjer poster så forfaller ca 7,5 mrd 31 mars 2024

Dette må enten betales cash, refinansieres til nye betingelser eller nye långivere må inn

Eg klarer ikkje å lese ut av Rodjer sin tabell at 7,5 mrd skal betalast 31. mars.

1 Like