Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sølv som investering 🥈

HAHAHHAHAHA

image

Måtte le litt :smiley:

Dette var da forklaringen til posten som @GyldeN postet.

3 Likes

Sølv weekly :popcorn: :popcorn: :popcorn:

2 Likes

Boom gjennom 32 i dag

2 Likes

40 neste. Tipper innen feb/mars :shushing_face:🫡

NOK :poop::poop::poop:

1 Like

I grove trekk er det jo bare å følge mønsteret i cup & handle formasjonen vi tidligere har diskutert her.Utviklingen fortsetter med klokkerent mønster og nå er det like før vi skal rett opp for å fullføre håndtaket.

1 Like

Ja hvis vi zoomer litt ut så er det jo helt ubegripelig at vi ikke skal være på høyere nivåer i forhold til siste 3 år.

Denne dippen har jeg virkelig gått ALL inn i auag. Jeg tror det er meget god Risk/Reward her.

Men de har jo klart og presse ned flere ganger. :crossed_fingers:t3: vi får god avslutning på året.

2 Likes

Hecla er opp 11%

2 Likes

Blir fort 6%+ i dag på fondet om dette holder. 7-tallet hadde vært moro

1 Like

Sølv og gull ulmer, og da er det bare å vente på «overtenning» :fire:

4 Likes

I hvert fall litt gnister :zap: i dag…

2 Likes

Flørter med 33 dollar

1 Like

Og så var det …. Igjen.

1 Like

Nei nå er jeg lei av denne seigpininga!Nå får Powell komme med noe go`nytt kl 8 som blåser fart i sølvet igjen.30 bør være ferdigtesta nå,Så noen klyv opp mot og til 35 er vel det minste vi kan be om.I første omgang.

2 Likes

Blei rally i revers dette.Den fine trendkanalen er vel også rasert nå.Jaja,logger inn igjen om et par år for å sjekke ståa da.

2 Likes

Vi ses om et par år da :wave:

1 Like

Tap og vinn med samme sinn. Hvis markedene og sølv skal mye ned har jeg cash og rentefond på lager. Så aldri så galt. Forøvrig går vel aldri ting rakt til himmels, det vil være humper i veien.

Edit: sølv åpner dagen opp 1% så ikke helsvart.

1 Like

En annen ting er at sølvet er såpass manipulert så veldig farlig å selge på tekniske signaler, det er noen store aktører som gang på gang tvinger sølvet ned gjennom støttenivåer for å dekke inn billig fra svake retail hender

2 Likes

Positivt om vi kan ta tilbake 30-tallet før året er omme :pray:

1 Like

Ser det er mange som har gått for fysiske mynter og lignende. Hva er tanken med det? Er det ikke tungvint å omsette?
AuAg Silver bullet er også en gjenganger, og har kjøpt den selv i pensjonsporteføljen.
Men hovedtesen min er å gå for en spredning i junior miners. Spredt på en liten bukett for å få ned selskapsrisiko.
Slik jeg ser det så henger de godt etter prisutviklingen i sølvprisen, og har dermed både oppside i sølvprisen og at de forholdsmessig skal kunne ta igjen prisingen til råvaren. Sikkert litt større risiko men det tåler jeg.
Har fulgt en del folk på X over tid og tatt posisjon i deres foretrukne aksjer. Prøver for øvrig å holde meg til selskap med nedslagsfelt i sør- og Nord-Amerika.
Andean PM, Aja G&S, Silver Elephant, Mako, GoGold, Goliath og Vizla Silver er buketten😃
Noen som har innspill. For og imot?
Andre spennende aktører(unngår helst Afrika)

2 Likes

Er ikke Aya i Afrika da?