Buffett har jo sittet med enorme mengder tørt krutt i årevis. Det har vel ikke akkurat stått i banken med 0% rente vil jeg ikke tro, men inflasjon må nesten ha vært en irriterende faktor for han
Jeg tror sølv du drar igjennom 50 snart og går rett opp. (Kjøpte enda mer ausg i dag
) se på gull og 4K…… rett igjennom
Over alt jeg ser er det begrensninger i sølv.
Manko i (flere land fysisk)
Retail har bare så vidt begynt og kjøpe
Mer data senter og ai gir mer behov
Soldekket er bånn gass i hele verden (utenom Norge med Norges pris 
Tror sølv fort kan gå langt over 100$ og tenk da hva gruver blir verd….
Vet ikke andre steder jeg skal investere med bedre risk/reward.

Og ser ok ut for auag når topp 4 er slik:
I dag tar vi 50 boys….
Kjenner det på gikta
De siste månedene har sølv-ETF-ene økt beholdningen betydelig, mens LBMA-rapportene bare viser en moderat oppgang i hvelvlagrene. Det er et interessant avvik mellom tallene.
Dersom ETF-veksten i hovedsak ble dekket av ny fysisk tilførsel, kunne man ventet en tydeligere økning i LBMA-volumene i og med at eft beholdning ikke er tilgjengelig for salg. Når det ikke skjer, samtidig som markedet viser tegn til backwardation, kan det tyde på at prisbevegelsen henger sammen med begrenset tilgang på fysisk metall.
Det er selvsagt ingen fasit, men tallene gir grunn til å tro at vi kanskje ser begynnelsen på et marked som strammes til.

Blir ikke pantedag med det første

50 blir driti på
LETS FUUUUCKING GOOOOOOOOOOOOOO

100+ % på myntene nå. Sitter klar med en shitload til å kjøpe om det kommer en kraftig korreksjon i løpet av de neste mnd (som det sikkert gjør)
Blowoff i dag. Får vi et par dager med mange % her før vi topper ? 55-60 ?

Tipper endel hadde 50 som target
Vil nok stå stille her til over helgen
Edit
Veldig sterk utvikling på en dag med røde børser OG stigende Dollar Index
Kan tyde på at hele systemet er under stress 
Jeg tror faktisk 50 kommer til og blåses igjennom. Vi vet jo at dette markedet har vært manipulert i mange år. Ett ekstremt behov og begrenset produksjon. Ett papir marked som har vært helt sinnsykt (vi snakker jo salg pr dag tilsvarer halve årets produksjon)
Så når nå dette sprekker er det kun en vei.
Se flere steder i verden er det tomt og kø for og få tak i faste sikre ting en kan investere i (ikke dollar som trykkes, bitcoin kan ikke brukes i alle land osv)
Vi vet jo av erfaring at når gull går bra tar sølv av. Som jeg har sagt noen ganger nå, jeg tror 50+ er starten på dette og ikke toppen.
Jeg kjøpte mer i går og forrige uke for jeg tror sølv kommer til og bli noe helt unikt.

. For enda dag folkens. Vi har ventet på dette.
Ikke moro å være short sølv nå
Vel nå angriper de med alt de har. Jeg tror dette kan være en meget god kjøps mulighet. (Men First Majestic Silver Corp steg jo 12% i går og er nå ned 4% så
)
Da gjør vi nok et forsøk på 50.
I mellomtiden har den norske kronen svekket seg. Og en unse sølv er dyrere enn noengang.
Edit
Nå kjøper Tavex tilbake for 500kr pr stk
Mike Maloney fra GoldSilver.com har i åresvis snakket om når sølv kommer til å eksplodere. I følge han ble cup-and-handle formasjonen som har formet seg over 45 år, brutt denne uka da sølv gikk over 49,5 ish. Han spår minimum 100$, mest sannsynlig «mid tripple digits» fremover.
Når det gjelder shorting av sølv, nevnes det lånerente på 12% for noen dager siden, helt opp til 20-30% nå!
Det er good times for silverbugs 
Brenn shorts
Ikke bare meg som skrev om dette. Men ut over kvelden ble det enda mer. Tenk at dette skjer på 4000 og 50 dollar.
Jeg ser at det er overkjøpt og folk snakker om profitt taking og en mulig kort dip.
Men problemet er jo hva er alternativet?
Aksjer er enda mer sårbare for fall, dollar ser ikke bra ut med trump og toll, inflasjon må gå opp (hvis ikke er det noe , eller enda mer rart med inflasjons tall) og sølv behov kommer til og ha underskudd i mange år frem i tid. (Det tar lang tid og starte gruver, og AI og solseller, data senter krever sølv)
Nei med mindre enntrenger cash så sitter jeg på gull og sølv og kjøpte forrige uke mye sølv.
Så det er hva jeg gjør og mener. God Helg