Kina vil kjøre opp prisen bra i natt.
Om vi bryter motstanden på 30 USD kan det bli moro
Da er det skyfri himmel til 35
Investere i sølv kan være veldig så håndfast
Ser ut som sølvgruvefondet får avkastning +15% i går, så får vi se an videre, må jo være lov med noen pustepauser i den bratte oppoverbakken.
Dette er ingen sprint nei. Men har man troa så kommer dipper kjærkomment. Det er også lov å redusere litt på knallblå dager.
PSLV garanterer fysisk sølv som underliggende. Med SLV kan nok historien være en annen.
Prøver også litt HL (Hecla Mining) hvis kursen faller mye i dag.
Selger ikke noe under 100, men vil vurdere å kjøpe mer på dippene.
AuAg oppe i en milliard AUM
Har du undersøkt det underliggende?
Hvilke aksjer fondene sitter med tenker du på? Følger med litt på Silver Bullet:
Ok. Det var et aksjefond
Sølvprisen faller litt nå. Helt latterlig når man hører at det faktisk er tomt for 1000 oz industribarrer i London også. Jeg forsetter å kjøpe på disse prisene.
Fysisk sølv stiger og papirsølv faller
Squeeze is getting bigger.
Burde ikke det at fysisk sølv stiger gi økt inntekter for gruvedrift. Litt merkelig at hele sektoren faller eller kun en korreksjon pga hurtig oppgang?
fysisk sølv stiger i pris, mens papirsølv faller.
Alle forstår at det er noe humbug
Tror det er noe fundamentalt jeg ikke forstår her. (Forklar som om jeg var en monke, neida hahhaa)
Disse selskapene som driver med -gruve-drift og utvinning av sølv: Hva har papirsølv prisen å gjøre med dem? De selger vel fysisk sølv til kundene deres og følgelig øker deres inntekter nå? Eller selger de luft?
Papirsølv skal jo i teorien gi deg rett på en viss mengde sølv. Så den skal tracke sølvprisen. Men papirmarkedet er 250x større enn fysisk sølv markedet. Så det er tydelig at mange selger papirsølv hvor de ikke har dekning med faktisk sølv.
Sølvprisen er manipulert av større banker, de kommer til kjempe med nebb og klør så får vi se hvem som vinner den kampen til slutt.
First har jo tidligere stoppet levering når prisen har vært for lav. Heller bygd lager.
Om som det fremgår av hjemmesiden solgte de ut alt til 35$ pr unse.
CEO der lar seg ikke pelle på nesa. Og nå har de økonomiske muskler nok til å si NEI, når grådige banker tror de skal få kjøpt billig, etter at de har manipulert ned papirsølv.