Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Sparebank 1 SMN (MING)

Starter en tråd om SPAREBANK 1 SMN (MING.OL) siden en del har den i favoritt-listen eller i porteføljen sin :slight_smile:

SpareBank 1 SMN, together with its subsidiaries, provides various financial and banking products and services. The company provides advisory services to retail customers, farm sector customers, clubs, associations, and one-person businesses; and a range of products in the fields of financing, savings and investment, insurance, and payment services.

It also provides advisory services in investment and operations financing, domestic and foreign money transfers, fixed income and currency hedging, investment of surplus liquidity, and insurance of individuals and buildings/operating equipment; factoring and accountancy services; and mobile and Internet banking services. In addition, the company offers leasing services; and car, consumer, and home loans to retail borrowers and corporates.

Further, it provides real estate and asset management services; and trades in fixed income and forex area, bonds, and equities. Additionally, the company offers brokerage services.

It operates 48 locations that serves retail and corporate customers. SpareBank 1 SMN was founded in 1823 and is headquartered in Trondheim, Norway.

La oss starte diskusjonen! @Vista @rayman @OceanVoyager @pdx

1 Like

Jeg har skrevet ett innlegg om egenkapitalbevis på min blogg:

Ta gjerne en titt:
https://aksjefokus.no/egenkapitalbevis/

2 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @aksjefokus (2 likes)

Gratulerer!

Renteregulering

Renteregulering

Renteregulering

Renteregulering

Renteregulering

Renteregulering

Renteregulering

Renteregulering

Renteregulering

Renteregulering

Renteregulering

Renteregulering

SpareBank 1 SMN: Presentation of 2nd Quarter 2020 accounts

Renteregulering

SpareBank 1 SMN: Strong customer growth and better-than-expected profit performance

Renteregulering

SpareBank 1 SMN : Mandatory notification of trade - Savings programme