Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Spillaksjer generell diskusjon

Remedy går godt idag på denne nyheten. Blir spennende å se hva de koker opp.

1 Like

Lenge siden jeg har vært innom, men remedy har endelig fått ut fingeren og laget IR sider på engelsk. Legger ved slides for Q2 rapporten for de som vil lese.

edit: Legger faktisk med en analyse også.

1 Like

MAG interactive, innside kjøp torsdag, fredag og idag. Totalt 41.500 aksjer - ca 600ksek.

2 Likes

Ser Mag har hatt over 20mill downloads av Paint hit :

1 Like

Fortsetter med utrolig mye innsidekjøp i MAG altså.

MAG INTERACTIVE: FLER INSYNSKÖP, ANDRAS VAJLOK HAR ÖKAT

  11:48
  STOCKHOLM (Direkt) Insynsköpen i MAG Interactive fortsätter och nu har styrelseledamoten och tidigare finanschef i Paradox Andras Vajlok har köpt cirka 67.000 aktier i bolaget till ett värde av nära 750.000 kronor.

Det framgår av Finansinspektionens insynslista.

Efter köpet äger Andras Vajlok 488.816 aktier, enligt ägardatatjänsten Holdings.

Tidigare i år har bland annat vd Daniel Hasselberg och MAG:s produktchef Johan Persson köpt 40.000 respektive 92.000 aktier.

2 Likes

En som prøver seg på facebook: Hei,

Hvis innlegget er upassende kan admin slette dette.

På vegne av en stor kunde har jeg fått i oppdrag om å selge 250 000 aksjer i spill-selskapet Geddit som blir ledet av Vollvik.

Firmaet har hatt veldig positiv utvikling og viser til en market cap på cirka NOK 500 mill per i dag.

Overskudd hver måned er NOK 2 mill per idag.

Spillselskapet har en dokumentert kundebase på over 2 mill i Sør-Øst Asia og den økes kontinuerlig.

Her kan du gjøre en god investering da prisen på aksjene har vert opp i mot 14 kr. Kunden har per dags dato 500 000 aksjer, og vil KUN selge halvparten til 4 kr stk.

For mer info om selskap ta kontakt med meg på DM.

Kjøp dem heller på finn.no :joy:

image

Tar ikke i Geddit med ildtang.

1 Like

Selger vi aksjer på Finn.no også nå? Kombinert med navnet «Vollvik» så må det være årets NOPE.jpg :joy:

2 Likes

image

@Konamixx skal du kjøpe Geddit?

1 Like

Nei, venter på emisjon i Hugo. Der skal MasterCard og sparepengene til barna inn, men takk for tipset :slight_smile:

4 Likes

Bare hyggelig! Ellers har jeg hørt mye bra om Element :+1:

2 Likes

Ikke glem Gaming Corps, det er jo tross alt fortsatt en liten sjanse for at de ikke blir tatt av børsen.

Nettoomsättningen uppgick till 0 MSEK (0 MSEK)

arbetar målinriktat med att säkra ny finansiering

2 Likes

Kan ikke tekinvestor gå sammen å kjøpe de? Kollektivt har vi sikkert ideen til en fortnite killer. Garantert en bedre investering enn parsec

1 Like

Kan jeg selge Funcom-aksjer på finn?

Special price bare 40 kroner.

1 Like

Noen som kan dele PDF?

1 Like
2 Likes