Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Star Vault (STVA-B)

Hvordan matcher de spillere med hverandre uten en server?

Du trenger uansett en matchmaking server.

Nettopp, en server som viser de andre serverne. Det er denne funksjonaliteten som feilet. P2p med venner og kjente fungerer fint.

Har dette noe med Star Vault å gjøre? Eller er det Payday 2 dere diskuterer?

2 Likes

Ja, Vi må kanskje bli flinkere til å holde oss til selskapet som diskuteres

1 Like

Owners: 297,426 ± 13,130

Spennende å se om det blir noen penger ut av dette.

Ikke helt fersk, men svarte tall i Star vault

STAR VAULT
Star Vault ökade omsättningen och vände till liten vinst i 3 kv (Finwire)
2015-11-20 09:12
Star Vault ökade intäkterna i tredje kvartalet 2015 samtidigt som förlusten vändes till en liten vinst.

Nettoomsättningen steg till 0,8 miljoner kronor kronor (0,5).

Resultatet efter finansiella poster var 0,2 miljoner kronor (-1,06). Resultatet per aktie var 0,00 kronor (-0,02).

Antalet månadsabonnemang under tredje kvartalet har ökat i jämförelse med det andra kvartalet, skriver bolaget i rapporten.

  • Måndagen den 31 augusti gick vår efterlängtade försäljning på Steam igång och lanseringen var över förväntan, skriver bolagets vd Henrik Nyström i en kommentar.

Det uppges ha varit ett enormt stort tryck från tusentals spelare som ville spela Mortal Online. Det gav vissa problem med loginservern, något som företaget fick arbeta med under lanseringsveckan.
Stefan Linnér
[email protected], 0701-15 39 64
Nyhetsbyrån Finwire

Prøver å fiske litt på 0,550 jeg for å trade litt.

Kom meg inn på flere nivåer, så nå ligger jeg på gjennomsnittskurs 0,570

Det som gjør denne aksjen spennende nå er at den har falt en del siden Steam lanseringen. Forrige kvartals rapport kom de heller ikke med noen konkrete tall etter Steam lanseringen av Mortal Online. De sier at det var ekstremt høy interesse etter Steam lanseringen, men at de enda ikke kan komme med noen konkrete tall. I første omgang får spillere prøve spillet gratis, men etter det er det et måneds abonnement. Om det viser seg at veldig mange ønsker å fortsette med måneds abonnement, vil det si at neste kvartals rapport kan være veldig positiv. Jeg holder en knapp på det.

VD Henrik Nyström:

“Det är även ett eftersläp på ca 1 månad
innan intäkterna blir tillgängliga för oss. Därför har vi varit försiktiga med att gå ut med ett för tidigt uttalande om Steam”

Litt steamspy-data om Mortal Online: http://steamspy.com/app/287920
Ligner faktisk veldig på dataene for TSW: http://steamspy.com/app/215280

1 Like

Hva tror dere om Star Vault og regnskapet de kommer med den 19. februar? Denne kan få en fin liten oppgang sier magen min. Mye mulig den hopper litt opp og ned før fredag.

Fikk aldri en inngang på denne. Ligget med en ordre på 0,490 men den slo aldri igjennom. Synd. Kanskje fiske lavt her igjen ved et senere tidspunkt. Følger aksjen videre :slightly_smiling:

Tatt inn 2 studenter, raaaally :slightly_smiling:

Spelbolaget Star Vault har tagit in en student som arbetar med utveckling av företagets spel Mortal Online för att stödja Facebooks virtual reality-system Oculus Rift och annan liknande hårdvara.

“Vårt spel som spelas enbart i första person passar perfekt till Oculus Rift för en unik spelupplevelse. Vi planerar ha ett bra stöd för Oculus Rift med flera möjligheter för spelarna inför att andra hårdvaruutvecklare släpper sin hårdvara till marknaden”, skriver bolaget i rapporten.

Star Vault skriver inte exakt när den nya tekniken kan komma att släppas men planen är att ha ett bra stöd när hårdvaruutvecklarna släpper sina lösningar på marknaden.

Spelbolaget har också tagit in en student som skall arbeta med ingame voice system. Tekniken gör det möjligt för spelarna att direkt tala med varandra.
Mats Hård
[email protected], 0738-50 35 45
Nyhetsbyrån Finwire

2 Likes