Der snappet jeg opp noen på 0.490
Syk range
Dødt spill, men likevel har jeg en liten tro. Dessuten er det en morsom aksje om man trader riktig
Morsom aksje det her altså. Opp 14% sånn pluttselig.
Gikk inn på 0.490 i denne og la nettopp ut en ordre for salg på 0.605 så får vi se om traden går igjennom.
Fylte på med litt mer i denne idag.
Jeg har troen på stabile tall når det kommer til spillere samt nyheter om støtte for Oculus Rift.
Ser hva du sier @Onns å investere i dette selskapet til slike priser som nå er en råsjans, men jeg liker å ta høy risiko noen ganger. Skal ikke se bort ifra at jeg her er på jakt etter å tjene noen raske penger også, at jeg fort vil hoppe ut av aksjen om den skulle få en av sine vanlige hopp opp
Ute…
Gikk inn på 0,490 for å prøve få en rask avkastning her. Ikke så veldig mye action som jeg ønsket meg og jeg ser andre gode sjanser ellers i markedet, så valgte derfor å frigjøre denne kapitalen til annen moro
Inne igjen her for litt spenning Har mer kapital på sidelinjen om den skulle finne på å falle litt
Fylt på med mer både igår og idag. Inne med en del penger her nå. Høy risiko, men tror det kommer noen snacks fra selskapet neste fredag
Kvartalsrapport imorgen. Er mest spent på fremtidsutsiktene og om de har noe godis å komme med når det gjelder VR eller eventuelt andre spill.
Såvidt i pluss
Resultatet efter finansiella poster uppgick till 195 130 (-516 526) SEK.
http://aktietorget.se/NewsItem.aspx?ID=78598
Selve rapporten
Ikke så ille det. Trodde faktisk at de muligens ville gå ørlite i minus, men mye bedre å være på pluss siden Fortsatt trofaste spillere, både nye og gamle. Savner dog litt mer informasjon rundt VR og eventuelt kommende spill. Vi får se hvordan aksjen reagerer på dette idag da
Dårlige investeringer jeg skulle gjøre i denne aksjen her da! Nå vurderer jeg å selge igjen, begynner å bikke litt smertefult i minus etter jeg kjøpte på 0,400
Solgt alt med 10% tap. Nå skal jeg ikke leke mer med denne aksjen og dette selskapet. Fjernet fra min watch list